کد خبر: ۷۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 18 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد برای اولین بار مسابقات بزرگ ورزشی رشته کیک بوکسینگ ISKA قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار می شود.

مسئول برگزاری مسابقات کیک بوکسینگISKA  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سایت خبری آوای ماغراظهار کرد:بمناسبت بزرگداشت مقام شامخ شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار بزرگترین اتفاق ورزشی رشته کیک بوکسینگISKA در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار می شود.

استاد محمد بهمئی نژاد افزود:در این مسابقات که در سطح اول کشور برگزار می شود، نزدیک به 300 ورزشکار از سراسر کشور در سطوح مختلف ملی و بین المللی حضور می یابند.

بهمئی نژاد زمان برگزاری این مسابقات ورزشی را از 28 مرداد ماه به مدت 3 روز اعلام کرد که در شهر لیکک،مرکز شهرستان بهمئی برگزار می شوند.

استاد و قهرمان چند دور از مسابقات کیک بوکسینگISKA کشور با اشاره به اهمیت بالای میزبانی این مسابقات گفت:با توجه به درخشش تیم کیک بوکسینگISKA شهرستان بهمئی در دوره های گذشته و کسب مقام های مختلف این رشته ورزشی توسط ورزشکاران بهمئی ،میزبانی این دور از مسابقات به شهرستان ما واگذار شد که انتظار داریم کلیه مسئولان شهرستان از میهمانان کشوری این دور از مسابقات استقبال مطلوبی کنند و بتوانیم میزبان خوبی برای هم میهنان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار