رئیس کمیسیون آموزش مجلس:
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با ابرار ناراحتی از اختصاص سهم زیادی از بودجه به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان گفت: 11 درصد بودجه کشور مربوط به آموزش و پرورش بوده که 98.5 درصد آن برای پرداخت حقوق استفاده می‌شود.
کد خبر: ۷۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳ 19 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شانزدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید، محمدمهدی زاهدی در کارگروه فناوری اطلاعات همایش الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی اظهار کرد: در واقع آمریکا می‌خواهد اقداماتی انجام دهد که در منطقه هیچ اثری از اسلام ناب محمدی باقی نماند.

وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مورد نفوذ آمریکا در کشور خاطرنشان کرد: پیشگیری از نفوذ آمریکایی‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه فرهنگی و اقتصادی در کشور بسیار مهم است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه هنوز به مجلس داده نشده است، تاکید کرد: تعامل خوبی بین مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

زاهدی با ابرار ناراحتی از اختصاص سهم زیادی از بودجه به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خاطرنشان کرد: 11 درصد بودجه کشور مربوط به آموزش و پرورش بوده که 98.5 درصد آن برای پرداخت حقوق استفاده می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم اهمیت به صلاحیت‌های حرفه‌ای بیان کرد: در کشور ما جایی که باید صلاحیت‌های حرفه‌ای را برای مشاغل مختلف مشخص کند وجود ندارد و این موضوع هنوز تبدیل به یک فرهنگ نشده است.

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین مهارت آموزی نیز باید مورد اهتمام ویژه باید قرار بگیرد و به بیان دیگر وجه مهارتی در آموزش و پرورش نباید کمتر از 55 درصد باشد که شامل مهارت‌های مختلف از جمله زندگی و شغلی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار