فرماندار شهرستان همدان گفت: یکی از دستاوردهای ما در سفر ریاست جمهوری به همدان باید وفاق و هم‌بستگی باشد.
کد خبر: ۷۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 19 August 2015

فرماندار شهرستان همدان گفت: یکی از دستاوردهای ما در سفر ریاست جمهوری به همدان باید وفاق و هم‌بستگی باشد.

به گزارش ایسنا ؛"علی تعالی" در شورای اداری شهرستان همدان اظهار کرد: ریاست جمهوری به همراه هیئت دولت در هفته اول شهریورماه به همدان سفر خواهند کرد و این شورا با هدف برنامه‌ریزی برای استقبال عمومی از رئیس جمهوری بوده و انتظار می‌رود، تمامی مردم با هر گونه تفکر در این روز باشکوه حضور یابند تا بتوانیم به وفاق و هم‌بستگی لازم دست یابیم.

وی افزود: امروز 26 مرداد مصادف با بازگشت آزادگان از اسارت بوده و باید این روز را گرامی‌ بداریم چرا که اگر رشادت این بزرگان نبود انقلاب و آرامشی در کار نبود.

تعالی ادامه داد: دولت تدبیر و امید زمانی به همدان سفرمی‌کند که هم‌زمان با آن گرامیداشت روز همدان و روز پزشک را خواهیم داشت و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

فرماندار همدان با بیان اینکه تفکر، مهمان نوازی و مذهبی بودن همدانی‌ها ایجاب می‌کند که در روز استقبال از رئیس جمهور پررنگ حضور یابند، گفت: هر فردی موظف به استقبال از حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت است چراکه این دولت خدمت‌های بسیاری به مردم کشور کرده است که آثار آن تا بعدها باقی خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم توسط کارشناسان برای تدارک این سفر از ماه‌های گذشته آغاز شده و این سفر تنها در صورتی دارای دستاورد خواهد بود که همت همگانی مردم در این خصوص دخیل باشد.

تعالی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در زمانی سکان‌دار مسئولیت شد که کشور به لحاظ‌های مختلف به ویژه وضعیت اقتصادی در حالت بحران قرار داشت و این دولت با تدابیر مقام معظم رهبری از گردنه سخت تحریم‌ها و گره‌های اقتصادی موفق بیرون آمد.

وی ادامه داد: دشمنان در دوران تحریم‌ها با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تحریم‌ها را تحمیل کردند که شاید مردم ما به ستوه بیایند در حالیکه خودشان از این موضوع متضرر شدند و با به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید کشور نظم و انظباط گرفت.

فرماندار شهرستان همدان یادآور شد: دولت تدبیر و امید ساماندهی خوبی در خصوص مباحث اقتصادی انجام داد همچنین با اجرای طرح تحول نظام سلامت حرکت بسیار خوبی برای حمایت از مردم صورت گرفت، به گونه‌ای که مردم برای امر درمان در گذشته هزینه زیادی را در بیمارستان‌ها متقبل می‌شدند اما در حال حاضر هر بیمار روستایی تنها سه درصد و بیمار شهری تنها 6 درصد کل هزینه را پرداخت می‌کند.

وی به تعامل خوب قوای سه‌گانه در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید شاهد وجود آرامش در قوای سه‌گانه هستیم و این موضوع جای خرسندی دارد، بنابراین سال‌های سال آثار خیر و برکتی که دولت تدبیر و امید در تمامی زمینه‌‌ها داشته، ماندگار خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار