در آستانه سال سوم فعالیت شورا در اردبیل اعلام شد
در حالی سال سوم فعالیت شورای چهارم از چند روز دیگر آغاز می‌‌شود که برای انتخابات سال سوم گزینه‌های ریاست شورا نیز اعلام شدند.
کد خبر: ۸۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶ 23 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی دوره سوم چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل آغاز شده و 13 عضو شورا در سال سوم در سنگر پارلمان محلی ارائه خدمات می‌کنند که چهره‌هایی همچون سالار شاکر، اسفندیار هوشیار و حسین افسانه برای تصاحب کرسی ریاست شورا با هم رقابت می‌کنند.

زکی‌الله خوشبخت که ریاست شورای شهر اردبیل را بعد از رقابت نفس‌گیر با حجت‌الاسلام سرداری در سال گذشته به دست آورد امسال گویی تمایلی برای این مسئولیت ندارد و باید منتظر ماند و دید در انتخابات دوره سوم هیئت رئیسه پارلمان محلی اردبیل چه ترکیبی به دست می‌آید تا چهره رئیس، ‌نایب رئیس، سخنگو،‌ خزانه‌دار و منشی‌ها مشخص شود.

اعضای شورای شهر اردبیل که از دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا و البته نیمه مستقل برخوردار هستند همواره در انتخابات ترکیب رای آنها هفت به شش بوده که فرد تعیین‌کننده همیشه در پیروزی طیف‌های مختلف نقش اساسی داشته است که در این دو سال چه در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر و چه انتخاب شهردار این یک رای وسطی و میانجی تاثیرگذار بوده است.

علیرضا سلیمانی که از وی به عنوان چهره تعیین‌کننده در انتخابات شورای شهر یاد می‌شود که رای وی سال گذشته حجت‌الاسلام سرداری را از رسیدن به کرسی ریاست باز گذاشت به صراحت اعلام کرد که در هیچ یک از تصدی شورای شهر اعم از ریاست،‌ نایب رئیسی، سخنگویی و منشی و خزانه‌دار حضور پیدا نخواهد کرد و به عنوان یک فرد عادی به گزینه‌ها رای خواهد داد.

وی افزود: بنده به دلیل شرکت در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی که مهر ماه برگزار می‌شود تمام تلاشم را معطوف به آن صحنه کرده‌ام و تمایلی به حضور در ترکیب هیئت رئیسه پارلمان محلی ندارم.

سالار شاکر که هم اکنون نائب رئیس شوراست با اعلام اینکه تاکنون تصمیمی برای تصدی پست ریاست و یا نائب رئیسی نگرفته‌ام، گفت: به زودی دراین مورد تصمیم‌گیری خواهم کرد.

اما از فضای پارلمان محلی به نظر می‌رسد که رقبای اصلی برای تصدی ریاست و نائب رئیسی شورا رایزنی‌های خود را با 13 عضو شورای شهر آغاز کرده‌اند تا برای تصاحب صندلی ریاست شورای شهر رقابتی نفس‌گیری داشته باشند که این انتخابات قرار است هفته آینده به انجام برسد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار