کد خبر: ۸۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 31 August 2015

جمعی از ترک زبانان طوایف دره شوری، کشکولی و چهارده چریک هفته گذشته با نماینده گچساران و باشت دیدار کردند.

در این نشست که در منزل مرحوم غلامعلی ارغشی از طایفه دره شوری تیره شاقی برگزار شد، غلامرضا تاجگردون گفت: همیشه سعی نمودم عمل به گفتار را سرلوحه زندگی قرار دهم.

تاجگردون با تقبیح دوگانگی بین اقوام در گچساران گفت: اقوام لر و ترک یکی هستند. واقعا کسی احساس این را نداشت حداقل در مبانی زندگی، این دوگانگی احساس بشود. اینکه این فرد لر است یا ترک است موضوعی بی‌معنی بوده و نقشی در زندگی ندارد. در کلام شاید نقش داشته ولی به محیط اجتماعی منتقل نمی‌شود. من قول دادم اگر باران باشم بارانی باشم که بر سر همه ببارم، یعنی برای من لر و ترک فرقی نداشته باشد.

تاجگردون افزود: در انتخابات با بینش صحبت کردم و هر حرفی را زدم نسبت به آن متعهد بودم. قول می‌دهم درشان مردم شریف منطقه بوده و شان شان را حفظ نمایم و گفتم اگر نمایندگان مجلس را ردیف نمایند من در صف جلو باشم نه در صفوف آخر.

در ابتدای این مراسم امین هاشمی ضمن خوش آمدگوئی به حاضرین گفت: دکتر تاجگردون در واقع از برجسته‌ترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند و خوش‌تر از همه همکارانش درخشیده و سربلند‌تر از خامی در مسائل مهم مجلس خود را نشان داده و همه زاگرس نشینان به ایشان افتخار می‌نمایند.

هاشمی ادامه داد: در ایامی که در مجلس حضور داشته گچساران را گلباران نموده و خدمات ارزنده‌ای را چه در بین جاده‌های شهری و بین شهری، معابر و بلوار‌ها، مسکن و شهرسازی، عمران و آبادانی شهر، گازرسانی و آبرسانی در سطح شهر و روستا‌ها، توسعه و گسترش فضاهای بهداشتی و درمانی، حمایت در حوزه کشاورزی، دامپروری، آموزش و پرورش و آموزش عالی شاهکار نموده و حماسه آفریده و نشاط و امیدواری را در دل مردم گچساران حیات مجدد بخشیده، فضای شهرستانهای گچساران و باشت را دگرگون و در عرصه استانی به عرصه ملی بسیار خوب ظاهر شده و ما گچسارانی‌ها قدردان ارزنده ایشان بوده و هستیم و به خود می‌بالیم که فرزند این شهرستان افتخار آفریده و سربلند‌تر از بسیاری از نمایندگان در کشور درخشیده و همه قومیتهایی که در گچساران سکونت دارند درخت آرزویشان به بار نشسته و گل توسعه آن فضا را عطر آگین نموده است.

IMG_0102

منبع:کبنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار