کد خبر: ۸۶۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 19 June 2020
 
 
 

تابناک / به اطلاع مشترکین محترم میرساند طی هفته جاری و به دلیل گرمای هوا،  خاموشی های برق بصورت پراکنده در سطح استان رخ داده است که دلیل آن افزایش مصرف و به طبع آن فشار روی ترانسفورماتورها و شبکه های توزیع برق می باشد .

لذا این تاسیسات بجهت جلوگیری از وارد آمدن آسیب جدی به آنها ، بصورت خودکار قطع و پس از کاهش بار و مصرف انرژی مجددا وارد مدار شده و برقدار می شوند .

حالیه به استحضار مردم شریف استان می رساند که تاکنون جدول خاموشی نوبتی برای قطع برق (جهت کنترل و مدیریت مصرف) اعمال نشده است و خاموشی های رخ داده روزهای اخیر تنها به دلیل افزایش مصرف در سطح استان می باشد .

لذا این شرکت از عموم مشترکین محترم استدعا دارد با صرفه جویی در مصرف انرژی برق ، از بروز خاموشی های ناخواسته جلوگیری بعمل آید .

بهترین راهکارها برای کاهش مصرف برق و کاهش هزینه برق مصرفی

1- هنگام استفاده از کولر و لوازم سرمایشی در ساعات اوج بار روز (17‏-12) و شب (24‏-20)  تا حد امکان از لوازم برقی پرمصرف مانند (اتو لباسشویی جاروبرقی فر برقی   سشوار و کتری برقی ) استفاده نکنیم .

2- درجه ترموستات کولر گازی بین 24 الی26 درجه سانتی گراد تنظیم گردد .

3- موتور یا کمپرسور کولرهای گازی زیر سایبان قرار گیرند .

4- خاموش کردن لامپهای اضافی و لوازم غیر ضروری ساده ترین راه صرفه جویی در مصرف برق است.

5‏-  لطفا برای جلوگیری از آسیب احتمالی لوازم برقی ، حتما از دستگاه محافظ برق استفاده نمایید ، در غیر اینصورت پس از قطع برق ، دوشاخه لوازم برقی از پریز جدا شوند .

#پویش_مردمی_مدیریت_كولرها

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار