با وجود برخی قول‎های بدون عمل یا شایعات ماه های گذشته در مورد سفر رئیس جمهور به مازندران، خبرها از تکاپوی برخی مدیران برای میزبانی از رئیس دولت حکایت دارد.
کد خبر: ۹۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 07 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، مردم مازندران که خود را سلسله جنبان اقبال مردمی رئیس جمهور فعلی در زمان انتخابات یازدهم ریاست جمهور می‎دانند در حالی از روز انتخابات تاکنون هنوز هم از میزبانی رئیس دولت کنار گذاشته شده‏اند که با گذشت بیش از دو سال از انتخابات خرداد 1392 تا امروز چندین مرتبه زمزمه یا شایعه سفر رئیس جمهور به مازندران قوت گرفت و البته بعد از مدتی این آتش خاکستر شد.
آخرین این شایعات مربوط به چند ماه گذشته بود که بار دیگر برخی از مسئولان از سفر قریب‎الوقوع رئیس جمهور به مازندران خبر داده بودند اما با افتتاح چند طرح در هفته دولت توسط معاون اول رئیس جمهور مشخص شد که این برنامه در دستور کار دولت نیست و ظاهرا اندک بودن حجم پروژه‎های افتتاحی در مازندران یکی از دلایل عدم رغبت رئیس قوه مجریه نسبت به بازدید از مازندران است.
اما خبرها از تشکیل کارگروهی با حضور مدیران استان برای استقبال از رئیس جمهور در سفر به مازندران حکایت دارد.
گفته شده پس از برگزاری آخرین جلسه شورای برنامه‎ریزی توسعه استان با حضور مسئولانی از نهاد ریاست جمهوری و رئیس هماهنگی‎های سفر رییس جمهور روحانی به مازندران؛ ستاد مرکزی استقبال مردمی از رئیس جمهور روحانی در مازندران تشکیل شده است.
همچنین این جلسه که با حضور صالحی از نهاد ریاست جمهوری، یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار و برخی از افراد ستاد سابق انتخاباتی رئیس جمهور و تعدادی از مدیران تشکیل شده است، الزامات قابل توجه در سفر حسن روحانی رئیس حمهور به مازندران مورد ارزیابی قرار گرفته است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار