امام‌جمعه خورموج مطرح کرد
امام‌جمعه خورموج گفت: در توسعه زیرساخت‌های پارس شمالی به پیوست فرهنگی و معنوی توجه ویژه‌ای شود.
کد خبر: ۹۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 08 September 2015
حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان دشتی اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری دغدغه مسائل اقتصادی دارند، دغدغه مسائل فرهنگی نیز دارند.

مصلح یادآور شد: راه‌اندازی پارس شمالی در شهرستان دشتی باید دارای پیوست فرهنگی باشد و در توسعه زیرساخت‌های پارس شمالی به پیوست فرهنگی و معنوی توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: در برخی مناطق شهرنشینی که ساخت‌وسازهایی که توسط خیرین، نظام و دولت صورت گرفته به زیرساخت‌های فرهنگی آن توجه نشده که باعث معضلات و مشکلات متعددی شده است.

مصلح خاطرنشان کرد: مسکن مهر خورموج که به‌اندازه یکی از شهرهای ما جمعیت در خود جای‌داده متأسفانه زیرساخت‌های فرهنگی آن هنوز اصلاح نشده است، که امیدواریم این امر محقق شود.

امام‌جمعه خورموج گفت: ماه ذی‌الحجه یکی از بزرگ‌ترین ماه‌های سال است که مناسبت‌های بزرگ ولایی در این ماه وجود دارد که یکی از آن‌ها ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) الگو و سرمشق همه جوانان هستند.

وی افزود: متأسفانه یکی از معضلات امروز کشور عدم ازدواج آسان است و مشکلات دست‌وپاگیری که وجود دارد سن ازدواج بالا رفته و مشکلات عدیده‌ای را به دنبال دارد.

مصلح به دهه ولایت اشاره کرد و گفت: عید غدیر از عید فطر، عید قربان و همه اعیاد برای تمام مسلمانان به‌ویژه ما شیعیان مهم‌تر است، زیرا این عید به‌عنوان عبدالله اکبر نام‌گذاری شده است.

در این جلسه پس از بحث و بررسی، مقرر شد جشن غدیر در مصلای امام خامنه‌ای شهر خورموج برگزار شود که در این آیین ضمن اجرای برنامه‌های شاد دینی ازدواج نمادین نیز اجرا و زوج‌های جوانی که قصد دارند با 14 سکه ازدواج پیوند زندگی خود را شروع کنند هدایایی نیز به آن‌ها اهدا می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار