بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در کشور در شرایط سخت تحریم به توانایی افزایش هشت برابری در تولید محصولات خود دست یافته است.
کد خبر: ۹۲۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷ 11 December 2020

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از گروه صنعتی انتخاب، همچنین عمق ساخت داخل را تا ۸۵ درصد بیشتر از قبل دانست و گفت: فشار تحریم‌ها بر اقتصاد کلان کشور در اقتصاد برخی از محصولات و افزایش سهم در بازار داخل و افزایش کیفیت محصول تاثیرگذار بوده است.

علیرضا رزم حسینی افزود: در شرایط کنونی واحد‌های صنعتی به دنبال افزایش کیفیت و تولید همچنین افزایش سهم محصولات خود در بازار عرضه هستند.

وی، سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت را تقویت بنگاه‌ها برشمرد و گفت: براساس گزارشی از عملکرد کارخانه اسنوا، این مجموعه بزرگ تولید لوازم خانگی پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید در سه نوبت مشغول فعالیت و افزایش تولید محصول است.

وزیر صمت افزود: با افزایش تولید کالا در داخل، محصول در بازار با قیمت مناسب عرضه و از قاچاق کالا جلوگیری می‌شود.

علیرضا رزم حسینی، یکی از سیاست‌های این وزارتخانه را حمایت از صنعت و تولید کشور دانست و گفت: حمایت‌ها در زمینه دخالت نکردن، حذف مانع تراشی و مزاحمت‌ها است همچنین کنترل بازار و اولویت قراردادن ساخت داخل از اهداف ماست.

وی افزود: محصول تولید داخل مجوز واردات را نمی‌گیرد و گام اساسی این وزارتخانه تقویت داخل و اشتغال است.

وزیر صمت با اشاره به عملکرد شرکت‌های داخلی گفت: فروش هر تولیدکننده مبتنی بر مشتریان است، شرکت‌های لوازم خانگی که باید مشتریان خود را راضی نگه دارند از این رو اسنوا توانسته تاکنون مشتریان خود را راضی نگه داشته و سهم خود را در بازار عرضه کرده است.
سفر دو روزه وزیر صمت به اصفهان امروز بعد از بازدید از شرکت ذوب آهن پایان می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :