سخنگوی ستاد کرونا استان البرز با اشاره به اینکه کاهش روند شیوع بیماری در استان، گفت: با از سرگیری فعالیت صنوف مختلف احتمال شروع پیک چهارم وجود دارد از این رو توصیه اکید می‌شود مردم بیش از پیش اصول بهداشتی را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 23 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» علیرضا سلیمانی گفت: پس از اجرایی طرح هوشمندانه کرونا که از اول آذر اجرا شد و در کل کشور با جدیت همراه شد، در استان البرز شرایط بهتری پیدا کردیم تعداد بستری‌ها از 920 نفر به کمتر از 400 نفر تقلیل یافته است.

سخنگوی ستاد استانی کرونا در استان البرز در ادامه با بیان اینکه ورودی بیمارستان کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: هنوز تا رسیدن به ایده آل خود فاصله داریم.

سلیمانی ضمن تقدیر از مردم که در اجرای محدودیت‌ها همکاری داشته اند، گفت: کاهش آمار حاصل همکار مردم و واحدهای صنفی است، صنوف استان البرز در رعایت اصول بهداشتی رتبه نخست کشوری را از آن خود کردند.

وی یادآور شد: احتمالا هفته آینده شرایط شهرستان‌ها تغییر کند و برخی از شهرستان‌ها از وضعیت نارنجی به زرد تبدیل شوند با این تفاسیر مشاغل بیشتری فعالیت خواهند داشت و تجمع بیشتر شکل می‌گیرد که ضمن اینکه یک موفقیت محسوب می‌شود ولی یک نگرانی برای ما ایجاد کرده که در آستانه یک پیک جدید قرار نگیریم.

سخنگوی ستاد استانی کرونا در البرز در پایان بیان کرد: امیدواریم با رعایت جدی‌تر پروتکل بهداشتی استفاده از ماسک، شرکت نکردن در جای شلوغ، رعایت بهداشت دست‌ها شاهد پیک جدید نباشیم و شرایط کنترل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار