کد خبر: ۹۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰ 14 September 2015

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: پارک ها و بوستان های مرکز البرز از امروز 22 شهریور ماه جاری به مدت 4 روز متوالی میزبان جشنواره کودک و نوجوان خواهند بود.

سیدعلی اکبر میروکیلی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: حساسیت سنین کودکی و نوجوانی و نیز میزان بالای تاثیرپذیری این قشر، معاونت فرهنگی را بر آن داشت تا با تهیه و تدارک برنامه هایی مناسب این سن، کودکان را با برخی موضوعات مهم شهری و اجتماعی آشنا کند.

وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، معاونت فرهنگی را در برگزاری این جشنواره یاری می دهد، گفت: دوره های مختلفی در قالب برپایی جشنواره کودک و نوجوان به اجرا در می آید که از این جمله ارائه دوره های آموزشی امداد و نجات به شرکت کنندگان است.

به گفته میروکیلی، همچنین کودکان و نوجوانان در قالب جشنواره مذکور با موضوعات شهری همچون بازیافت زباله آشنا می شوند تا ضمن آن ضرورت های حفظ محیط زیست و روش های نگهداری از فضای سبز شهر را درک و دریافت کنند.

معاون فرهنگی شهرداری کرج، خاطرنشان کرد: بخشی از این آموزش ها از طریق کارگاه های نقاشی به کودکان و نوجوانان ارائه می شود. همچنین بازی هایی متناسب این سن برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده که ضمن این بازی ها روش های هماهنگی و دوستی در کنار برخی رفتارهای اجتماعی و شهرنشینی به آنان آموزش داده می شود.

میروکیلی به محل برپایی این جشنواره نیز اشاره کرد و بیان داشت: طبق هماهنگی به عمل آمده با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، پارک های تندرستی در فردیس، نبوت در میدان نبوت و گل نرگس در باغستان میزبان جشنواره کودک و نوجوان خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار