کد خبر: ۹۵۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ 22 March 2021

فرهاد کوچک زاده

در خصوص اتفاقات سال ۹۹ اظهار داشت: سال سختی برای من بود. ابتدای سال قبل در خدمت گل‌گهر بودم و در آن تیم هم مشکلاتی مشابه نساجی مازندران داشتیم. البته با کمک مسئولان باشگاه و با درایت مجید جلالی موفق شدیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. امسال هم در نساجی شرایط خوب نبود، ولی در تلاشیم شرایط را تغییر داده و وضعیت بهتری را برای تیم ایجاد کنیم. امیدوارم با شروع سال جدید شرایط به نفع تیم ما باشد.

وی ادامه داد: تلاش ما این است در سال جدید شرایط را تغییر بدهیم. مطمئناً نساجی پتانسیل آن را دارد که به جایگاه بهتری دست یابد و روز‌های بهتری را تجربه کند. به نظرم می‌تواند اتفاقات بهتری برای تیم فوتبال ما رخ دهد. کرونا همه مسائل را تحت تاثیر خود قرار داده است ما تیم خصوصی هستیم و در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنیم. طبیعتا به دلیل کرونا آسیب زیادی دیدیم. درآمد نسبت به قبل پایین‌تر آمد و تیم‌های خصوصی هم از سوی هیچکس حمایت نمی‌شوند در نتیجه این امید می‌رود که با رفع موانع و برطرف شدن کرونا شرایط تغییر کند و ما هم بتوانیم وضعیت بهتری را برای تیممان ایجاد کنیم.

مدیر تیم فوتبال نساجی با آرزوی شرایط بهتر برای تیم‌های خصوصی تصریح کرد: تیم‌های خصوصی به حمایت دولت نیاز دارند. تا جایی که بتوانند به این تیم‌ها برای بقا کمک کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار