کد خبر: ۹۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 16 September 2015
آستارا - ایرنا - مسوول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا گفت : کودکان و نوجوانان آستارایی از برنامه های طرح جوانه های صالحین در فصل تابستان استقبال کردند.
[نوجوانان آستارایی از برنامه های طرح جوانه های صالحین استقبال کردند]

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام رحمان شعبانی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه طرح جوانه های صالحین آستارا در محل سپاه ناحیه افزود : برنامه های طرح جوانه های صالحین با مشارکت بسیجیان حلقات صالحین 24 پایگاه مقاومت بسیج آستارا اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه این برنامه های فرهنگی و اعتقادی در سال جاری در دو بازه زمانی 30 و 55 روزه برگزار شد ، اضافه کرد : در این بین دو پایگاه مقاومت بسیج به خاطر اجرای برنامه های متنوع و کیفی در حوزه های فرهنگی ، اعتقادی و آموزشی به عنوان پایگاه های نمونه انتخاب شدند.
وی روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ، آموزش نماز ، محفل انس با قران کریم و برخی برنامه های فرهنگی و مذهبی دیگر را از جمله برنامه های این طرح عنوان کرد و گفت : علاوه بر دوره های فرهنگی اردوهای زیارتی در آستان امام زادگان استان گیلان و نیز آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) و نیز مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
وی با بیان اینکه طرح جوانه های صالحین در راستای غنی سازی اوقات کودکان و نوجوانان و سایر بسیجیان تدارک دیده شده است ، ادامه داد : هدف از اجرای طرح جوانه های صالحین تعالی و فراهم ساختن شرایط جذب جوانان به بسیج است تا جوانه های صالحین با نقش آفرینی در زمینه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی به افرادی تاثیر گذار در جامعه تبدیل شوند.
پیش از این در اواسط شهریورماه 45 نفر از بانوان بسیجی شهرستان آستارا جهت تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی در قالب کاروان جوانه های صالحین عازم مرقد امام خمینی (ره) شدند.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار