حاشيه‌هاي مهم‌تر از متن يك سفر ورزشي
اگر چه سفر رسول خادم رئيس فدراسيون كشتي به استان البرز و ديدار وي با استاندار پشت در‌هاي بسته برگزار شده،‌ اما خبرهاي خوشي از اين جلسه به گوش مي‌رسد.
کد خبر: ۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸ 25 January 2015

به گزارش تابناك – البرز: رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی کشورمان صبح امروز و در پی سفر به استان البرز با سیدحمیدطهایی استاندار البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.
اگر چه سفر وي به البرز و ديدار با استاندار پشت در‌هاي بسته برگزار شد،‌ اما خبرهاي خوشي از اين جلسه به گوش مي‌رسد.
خبرنگاران براي يافتن دلايل و همچنين دستاوردهاي اين سفر ورزشي، اخباري كسب كردند كه موجب اميدواري اهالي كشتي به آينده شده است.
از جمله آنكه شنيده شده در ديدار رئيس فدراسيون كشتي با استاندار البرز، رسول خادم موفق به دريافت قول‌هايي براي حمايت از برگزاري مسابقات بين‌المللي به ميزباني البرز از سوي سيد حميد طهايي شده است.
استان البرز در توسعه و پيشرفت اين رشته ورزشي نقش موثري داشته و بسياري از قهرمانان فعلي و همچنين پيشكسوتان كشتي، از اهالي ورزش البرز هستند.
از جمله اين قهرمانان و افراد مشهور كشتي ايران و جهان مي‌توان به عليرضا حيدري، ابراهيم جوادي و حتي مرحوم عليرضا سليماني اشاره كرد.
بنابراين ميزباني مسابقات و تورنمنت‌هاي بين‌المللي در البرز، منجر به توسعه و پيشرفت اين رشته ورزشي بومي و ملي مي‌شود.
خبرنگار تابناك شنيده است كه پس از قول استاندار براي حمايت مالي از اين مسابقات، خادم نيز وعده ميزباني يك تورنمنت مهم بين‌المللي در سال 94 را به البرزي‌ها داده است.
همچنين شنيده مي‌شود كه خادم با ابراز نگراني از تاخير در احداث و بهره‌برداري از خانه كشتي البرز، به مسئولان ورزشي اين استان وعده داده كه در صورت تكميل اين پروژه، خانه كشتي البرز به عنوان يكي از محل‌هاي برگزاري مسابقات داخلي و همچنين اردوهاي تيم ملي انتخاب مي‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار