رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: جامعه نخبگانی استان که دارای جایگاهی ویژه و تاثیرگذار در جنبه‌های مختلف در استان هستند در مشارکت حداکثری مردم و آگاهی بخشی آن‌ها در انتخابات تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۶۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 01 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محمودرضا مرادی امروز در نشست هم‌اندیشی «مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح» با حضور روسا و جامعه دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در فصل انتخابات که مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور در سال ۱۴۰۰ است، قرار داریم و این موضوع نقش مهمی در مسایل سیاسی و اقتصادی کشور خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شاید مهم‌ترین موضوعی که در امر انتخابات دارای نقشی کلیدی بوده و بسیار حائز اهمیت است، انتخاب فردی از سوی مردم برای اداره کشور و شیوه حکومت داری وی باشد که قرار است در آینده کار اجرای بسیاری از امور را در دست بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مسئله از دیدگاه من از چند جنبه دارای اهمیت بوده که مهم‌ترین اصل آن دموکراسی است و از طرف دیگر پشتوانه مردمی داشتن فرد منتخب که باید به آن توجه جدی داشت.

وی افزود:در این میان نقش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و جامعه نخبگانی استان که دارای جایگاهی ویژه و تاثیرگذار در جنبه‌های مختلف آموزشی، تحقیقاتی و خدماتی در استان بوده در مشارکت حداکثری مردم و آگاهی بخشی در راستای آن بسیار مهم و تاثیرگذار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار