کد خبر: ۹۸۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹ 02 August 2021

پلیس آلمان نزدیک به ۶۰۰ نفر از معترضان به محدودیت های کرونایی را در پایتخت این کشور بازداشت کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تارنمای خبری دویچه وله آلمان با انتشار این خبر نوشت:  معترضان بازداشت شده به محدودیت های کرونایی در برلین روز گذشته توسط پلیس دستبند زده شدند، حدود دوهزار نیروی پلیس برای برخورد با معترضانی که پنج هزار نفر بودند به خیابان های برلین آمده بودند.

به گزارش ایرنا، مردم آلمان روز یکشنبه در اعتراض به محدودیت های اعمال شده برای مهار شیوع کرونا، در خیابان های برلین تظاهرات کردند.

پلیس آلمان صدها معترض به محدودیت های کرونایی را بازداشت کرد

 در حالی که بخشی از محدودیت های کرونایی در آلمان در تابستان سال جاری لغو شده است، مردم این کشور موظفند در اماکن عمومی ماسک بزنند و دیگر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

در این میان، گروه های معترض به محدودیت های کرونایی روز یکشنبه در خیابان های برلین تجمع کردند و خواستار احیای حقوق اساسی مردمی شدند.

پلیس آلمان صدها معترض به محدودیت های کرونایی را بازداشت کرد

موج اعتراض ها در فرانسه-۷۶ بازداشتی

در حالی که موج چهارم کرونا فرانسه را فرا می‌گیرد، بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سراسر فرانسه برای سومین شنبه متوالی در اعتراض به آنچه مخالفان «دیکتاتوری بهداشتی» توصیف می کنند؛ به عبارتی واکسیناسیون اجباری، الزامی بودن ارائه گذرنامه بهداشتی و رعایت محدودیت های کرونایی به خیابان ها آمدند. به گفته وزارت کشور فرانسه، ۷۶ نفر در جریان این تظاهرات بازداشت شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار