فرماندار دره شهر؛
فرماندار شهرستان دره شهر گفت : باتوجه به افزایش مبتلایان وتعداد بالای بستری روزهای سه شنبه وچهار شنبه هفته جاری همه ادارات، بانک ها و نهادها (بجز مراکز درمانی، امدادی و خدمات رسان) این شهرستان تعطیل شدند.
کد خبر: ۹۸۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 02 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ کیانوش محمدنژاد در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت: بنا به در خواست فرمانداری و موافقت استاندار ایلام کلیه ادارات ونهاد های دولتی تعطیل شدند. 

وی اظهار داشت: متأسفانه کرونا در شهرستان دره شهر خانوادگی شده به طوری که در بیمارستان این شهرستان ۳خانواده با جمعیت بالای بستری هستند. 

فرماندار دره شهر افزود: در حال حاضر ۵۴ نفر در بیمارستان این شهرستان بستری هستند که از این تعداد ۵ نفر از شهروندان بدره هستند. 

رئیس ستاد کرونا شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه در روزهای اخیر وضعیت شهرستان از نظر سرعت انتشار بیماری، تعداد مبتلایان وتکمیل تخت‌های بیمارستان نگران کننده است گفت: اگر شهروندان همکاری نکنند قطعاً با بحران فراگیر کرونا مواجه خواهیم شد. 

محمد نژاد ادامه داد: برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی همچنان ممنوع بوده و با برگزار کنندگان از طریق مراجع ذیصلاح برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: تمام اصناف بجز گروه شغلی (۱) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت می‌باشند که نحوه و شیوه اجرایی آن از طریق اداره صمت اعلام خواهد شد و فعالیت هرگونه گروه شغلی دیگر ممنوع است. 

فرماندار دره شهر افزود: تعطیلی و اعمال محدودیت‌های کرونایی، نیازمند همکاری و همراهی شهروندان است که می‌طلبد همه به این اعمال محدودیت‌ها توجه کنند تا شاهد سیر نزولی آمار بیماری در سطح شهرستان باشیم.

رئیس ستاد کرونا شهرستان دره شهر ادامه داد: براساس مصوبات ستاد کرونا از امروز تمامی ورودی و خروجی شهرستان کنترل خواهد شد ودر این راستا پلیس‌راه متخلفین را اعمال قانون خواهد کرد. 

محمد نژاد تصریح کرد: متأسفانه از ابتدای مرداد ماه تا امروز ۶ نفر از شهروندان این شهرستان بر اثر ابتلاء به کرنا فوت کردند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار