نماینده رفسنجان و انار در مجلس: مجوز ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در رفسنجان صادر شده است.
کد خبر: ۹۸۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ 03 August 2021

به گزارش تابناک کرمان، نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس از اخذ مجوز احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در رفسنجان خبر داد و گفت: ۱۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری برای این طرح است  ومشاور و پیمانکار این طرح انتخاب شده و  با راه اندازی  این نیروگاه در  دوره سه ساله در منطقه ویژه اقتصادی نیاز جنوب‌شرق رفع می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین جلالی درباره مسائل و مشکلات رفسنجان از جمله آب، حمل و نقل و برق افزود:، تنش آبی شدید،   وزیرساخت‌های برق خیلی ضعیف است و ۳۵ مگاوات برق کم داریم و مسائل مربوط به حمل و نقل و زمینی و هوایی باید حل شود.

وی درباره انتقال آب خلیج‌فارس از رفسنجان به کرمان  افزود:: ما مخالف بردن آب به دیگر مناطق نیستیم، اما زمانی که رفسنجان از بی‌آبی رنج می‌برد باید آب رفسنجان و انار هم تأمین شود، ۲۰۰ لیتر در ثانیه برای انار و ۳۰۰ لیتر در ثانیه برای رفسنجان درخواست دادیم و پیگیری می‌کنیم که این آب به حوزه انتخابیه برسد.


حجت‌الاسلام جلالی افزود: در خط دو انتقال آب خلیج‌فارس به رفسنجان دیده شده وه امید است بتوانیم از این خط هم بهره‌مند شویم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس درباره ضرورت ایجادکمربندی شرقی افزود: اکنون چهار میلیارد تومان برای شروع کار کمربندی شرقی بودجه اختصاص داده شده است.


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس همچنین یاد آور شد: در سفر به دهستان قاسم‌آباد مشکلات حوزه آب، برق، مخابرات، راه‌ها، اراضی ملی و موقوفه و...بررسی و برای حل آن تصمیم‌گیری شد.


وی بیان کرد: اشتغال و ازدواج جوانان، تکریم زنان خانه‌دار و شاغل و مشوق‌های بسیار خوبی در حوزه جمعیت در نظر گرفته شده است.

در پایان این نشست از خبرنگاران شهرستان رفسنجان تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار