فرماندار ری: انقلاب اسلامی امروز قدرتمندتر از همیشه شده است

معاون استاندار تهران و فرمانده ویژه شهرستان ری گفت: دشمن به خوبی می داند که انقلاب اسلامی امروز قدرتمندتر از همیشه شده است، بنابراین با ایجاد اختلاف و اهرم های تهدید سعی بر نفوذ دارد اما همواره از مردم ایران اسلامی شکست خورده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ 21 December 2022

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی روز چهارشنبه در همایش رهروان امر به معروف و نهی از منکر در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) شهرری افزود: در دوران دفاع مقدس مادران شهدا می گفتند بچه هایمان فدای علی اکبر امام حسین(ع) و رزمندگان می گفتند می رویم تا انتقام اشک مادران شهدا را بگیریم.

وی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی جبهه انقلاب اسلامی دفاع از مردم و مرز های کشور بود و امروز خط مقدم ما حفاظت از چادر و حجاب بانوان است.

به گفته زمانی، آن زمان شهدا رفتند تا پرچم شیعه در اوج بماند و امروز نوبت ما است که از اعتقادات خویش دفاع کنیم و نگذاریم دشمن به اهداف پلید خود برسد.

فرماندار ویژه شهرری گفت: آنان نمی توانند به ما صدمه بزنند و طبق گفته کارشناسان خودشان، فقط از طریق شلوغی های داخلی می توانند به اهداف شومشان برسند که با بینش و تشخیص دقیق رهبر فرزانه انقلاب، این نقشه آنان هم شکست خورد.

وی در رابطه با اغتشاشات اخیر بیان کرد: عده ای از داخل و خارج قصد داشتند فرهنگ بی حجابی و بی عفتی را در کشور اجرایی کنند که با بیداری و هوشیاری مردم، شکست خوردند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین صباغی استاد حوزه و دانشگاه در این آئین با اشاره به اینکه در کشورهای غربی از زن ها استفاده ابزاری می شود، بیان کرد: امروز برخی نمی توانند ببینند که زن ایرانی مدافع حجاب است و به خواسته دشمنان که جز رواج بی عفتی و بی حیایی در جامعه است، تن نمی دهد.

وی افزود: ما تا زمانی که جان در بدن داشته باشیم از پلیس و بسیج حمایت خواهیم کرد.

در ادامه مریم خندابی مدرس دانشگاه، به اهمیت و جایگاه والای زن در قرآن اشاره کرد و گفت: کارشناسان می گویند اگر می خواهید یک جامعه را نابود کنید باید خانواده را از بین ببرید و اگر میخواهید یک خانواده را نابود کنید باید زن را به پوچی برسانید.

وی افزود: نقش زن، نقش هدایت گری و تربیت انسان است. زن دارای دو بعد جنسیتی و فرا جنسیتی است که هر دو بسیار مهم هستند ولی آنچه برای هدایت جامعه نیاز داریم بعد فراجنسیتی زن است.

خندابی گفت: در بحث عوامل بیرونی دشمن فوق العاده قوی کار می کند و از طریق فضای مجازی ذهن جوانان را به کار می گیرد. جوان امروزی خوراک مقتضی بر زمان خودش را می خواهد و ما با مدل ارتباطی تخریب گر نمی توانیم فرزند تربیت کنیم بلکه باید با زبان خوش و دوستانه با فرزندانمان ارتباط برقرار کنیم.

همچنین در این مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) هم انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار