نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

نباید از اهمیت روایت‌گری دفاع مقدس غافل شد

بندرعباس - تابناک - نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: رزمندگان ما نباید روایت‌گری دفاع مقدس را فراموش کنند؛ اگر ما روایت‌گری نکنیم دشمن آن طور که می‌خواهد این کار را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶ 22 September 2024

به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در جمع ایثارگران و خانواده شهدا گفت: امام صادق (ع) به شناسانامه‌دار کردن اسلام و امت سازی کمک کرد، امیدواریم جهان اسلام بتواند به سمت امت سازی حرکت کند و زیر سایه امت بتوانیم مشکلات جهان اسلام را حل کنیم.

وی ادامه داد: صاحب نظران، پیشکسوتان؛ علما، دانشگاهیان و رسانه‌ها باید برای امت سازی که مطالبه رهبر معظم انقلاب است تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره هفته دفاع مقدسو اهمیت روایت‌گری عنوان کرد: امروز بسیاری از رزمندگان دفاع مقدس از دنیا رفته‌اند، این افراد اسرار دفاع مقدس را با خود بردند که جای حسرت دارد؛ باید از افرادی که هستند برای روایت‌گری بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: رزمندگان ما نباید روایت‌گری دفاع مقدس را فراموش کنند؛ اگر ما روایت‌گری نکنیم دشمن با آنطور که می‌خواهد این کار را انجام می‌دهد و در نتیجه آن حقایق آنطور که هست به نسل‌های بعدی منتقل نمی‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار