کشف 166 مورد تخلف واحدهای صنفی استان در ماه رمضان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به بازرسی های ویژه نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان گفت: 166 مورد تخلف واحدهای صنفی این استان در این مدت کشف شد.
کد خبر: ۴۴۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 25 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مهدی شریفی اظهار کرد: از آغاز ماه مبارک رمضان طرح نظارت بر بازار در سطح 10 شهرستان تابعه با هدف تشدید نظارت و بازرسی و کنترل بازار در دستور کار بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

وی افزود: از ابتدای آغاز بکار اجرای این طرح تاکنون بیش از 6 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان ایلام انجام شده است.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به کشف 166 مورد تخلف توسط 57 گشت مشترک بازرسی تاکید کرد: در این رابطه 157 پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

شریفی ارزش ریالی این پرونده ها را یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: گران فروشی، کم فروشی و درج نکردن قیمت از عمده ترین تخلفات واحدهای صنفی در این مدت بوده است.

وی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی در ایام مختلف سال مراتب را با شماره تلفن 124 گزارش کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار