ثبت‌نام افراد بالای 50 سال در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان تمدید شد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری استان کرمانشاه از تمدید ثبت‌نام افراد بالای 50 سال در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان استان خبر داد و گفت: افراد بالای 50 سال پس از پایان این مهلت بیمه نمی‌شوند.
کد خبر: ۴۵۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 10 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سجاد طاهری، از تمدید ثبت‌نام افراد بالای 50 سال در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان استان خبر داد و اظهار داشت: کشاورزان، عشایر و روستائیان که در محدوده سنی 50 سال به بالا هستند تا 30 تیرماه جاری فرصت دارند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری استان کرمانشاه افزود: این افراد برای عضویت و بهره‌مندی از مزایای تامین اجتماعی هر چه سریع‌تر به شعب و کارگزاری‌های سراسر استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه افراد بالای 50 سال پس از پایان این مهلت بیمه نمی‌شوند، اضافه کرد: براساس قانونی ابلاغ شده، بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی با 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه با70سال سن، امکان بازنشستگی پیش از موعد دارند و می‌توانند از حقوق و مزایای این صندوق برخوردار شوند.

این مسؤول تصریح کرد: حدود 66 هزار کشاورز روستایی و عشایر استان زیرپوشش این صندوق هستند که پنج هزار خانوار از آن‌ها مشمول قانون بیمه بازنشستگی پیش از موعد مقرر هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار