فرهاد همتی در گفتگو با تابناک:

بیش از۳ هزارمیلیارد ریال به گیلانغرب خسارت وارد شده است

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: در ستاد بحران شهرستان خسارت وارده را ۳ هزار وهشتصد میلیارد ریال برآورد کردند.
کد خبر: ۵۲۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 16 November 2017
فرهاد همتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:این میزان خسارت غیر از خسارت به ابنیه و اماکن دولتی و تاسیسات زیربنایی است.

وی نشان کرد:میزان خسارت وارده در نقاط شهری ۴۰ و در مناطق روستایی ۴۵ درصد است که ۵۰ درصد اماکن مسکونی و دامی دو دهستان دیره و حومه خسارت دیده اند و تعداد سه روستا بطور صد درصد تخریب شده اند 

سرپرست فرماندار گیلا نغرب تصریح کرد:آب آشامیدنی شهرستان به دلیل کدورت بالا همچنان غیر قابل شرب است و از طریق آبرسانی سیار آب اهالی تامین می‌شود.

همتی اظهار داشت: برای دهستان دیره و حومه به شدت چادر و آب سالم مورد نیاز است و در روستا‌های تخریب شده ایجاد کمپ ضروری است ضمن اینکه وسایل گرمایشی و سوخت هم باید تامین شود.

وی از برخی از مجموعه‌های دولتی به خاطر عدم مدیریت صحیح در امدادرسانی به مردم این منطقه گفت: با وجود همه مشکلات فقط با توان شهرستان توانسته ایم بحران را تا این لحظه مدیریت کنیم درحالی که حق مردم ما بیشتر از این است و نباید در روند خدمات رسانی اختلال یا کوتاهی ایجاد شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب گفت: از عصر دیروز امداد رسانی به زلزله زدگان سرعت گرفته و تاکنون در بسیاری از نقاط روستایی چادر، مواد غذایی و آب توزیع شده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار