استقرار خانه بهداشت در کانکس ۱۶ متری در روستای کوئیک‌عزیز

مسؤول خانه بهداشت روستای کوئیک‌عزیز از استقرار خانه بهداشت در کانکس ۱۶ متری با امکانات محدود در این روستای زلزله‌زده خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 31 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،عظیم آزادی با اشاره به استقرار کانکس ۱۶ متری در راستای احداث خانه بهداشت در روستای زلزله‌زده کوئیک‌عزیز در شهرستانسرپل‌ذهاب، اظهار داشت: خانه بهداشت این روستای زلزله‌زده با پزشک عمومی، مامایی و سایر خدمات، البته با امکانات محدود بدون سرویس بهداشتی و سایر امکانات رفاهی، در یککانکس ۱۶ متری خلاصه شده است.

مسؤول خانه بهداشت روستای کوئیک‌عزیز افزود: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات خانه بهداشت این مکان استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: در روز‌های اولیه بعد از زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان‌ماه دفن بهداشتی احشام و حیوانات تلف شده را با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا انجام شده و پس از آن هم دفعبهداشتی زباله‌های روستا انجام شده است.

آزادی زیر پوشش قراردادن کل جمعیت زلزله‌زده این منطقه با اولویت‌بندی سالمندی، کودکان، سرپرست خانوار و... را از دیگر خدمات انجام شده در مناطق زلزله‌زده روستایکوئیک‌عزیز دانست و گفت: مشکلات بهداشتی و گرمای پیش روی این منطقه انتظار مساعدت بیشتر مسؤولان را می‌طلبد.

وی با اشاره به منازل در حال ساخت این روستا با متراژ ۶۰ و ۸۵ متر، ادامه داد: پنج مورد تاکنون منازل خود را تحویل گرفته و ۲۵ مورد در حال ساخت است و هر متر مربع اینمنازل ۷۰۰ هزار تومان هزینه در بردارد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار