مدیرکل ثبت احوال خوزستان:

عملکرد مثبت بانک شهر در رفع نیازهای مشتریان در نوروز ۹۷

مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: بانک شهر در ایام نوروز ۹۷ در زمینه مشتری مداری و رفع نیازهای آنها عملکرد بسیار خوبی داشته است.
کد خبر: ۵۸۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 29 March 2018
مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: بانک شهر در ایام نوروز ۹۷ در زمینه مشتری مداری  و رفع نیازهای آنها عملکرد بسیار خوبی داشته است.
 
بهنام مریدی اظهار کرد: یکی از مولفه ها و آیتم های بسیار اساسی در صنعت بانکداری مشتری مداری و رفع نیازهای مشتری است.
 
وی با بیان اینکه بانک شهر در ایام نوروز ۹۷ در زمینه مشتری مداری  و رفع نیازهای آنها عملکرد بسیار خوبی داشته افزود: بانک شهر طی چند سالی که از تأسیس آن می گذرد کارنامه مثبتی از خود به جا گذاشته و در مشتری مداری عملکرد بسیار خوبی داشته است.
 
مدیرکل ثبت احوال خوزستان یادآور شد: با وجود اینکه سایر بانک ها در ایام نوروز در تعطیلی به سر می برند اما بانک شهر در تمام ایام تعطیلات باز بوده و با ارائه مطلوب خدمات زمینه کاهش  استرس مردم کاهش و حل مسائل مالی آنها را فراهم کرده است.
 
مریدی تصریح کرد: این خودش در آینده یکی از آیتم های مهم مشتری مداری است و هرچه  توجه و حساسیت بیشتری به این بخش نشان دهد در جذب مشتری موفقیت بیشتری هم به دست می آورد.
 
وی در پایان بیان کرد: در مجموع بانک شهر نسبت به بانک های دیگر فعالیت های خوبی را انجام داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار