آغاز طرح تابستانی پلیس راه زنجان از اول تیرماه

کد خبر: ۷۵۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 22 June 2019

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طرح تابستانی سال ۹۸ پلیس راه استان زنجان با فعالیت ۷۵ اکیپ پلیس راه از امروز(شنبه)، اول تیر ماه شروع و تا ۵ مهرماه ادامه دارد.

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طرح تابستانی سال ۹۸ پلیس راه استان زنجان با فعالیت ۷۵ اکیپ پلیس راه از امروز یکم تیر ماه شروع شده و تا پنجم مهرماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در اجرای طرح تابستانی پلیس‌راه دستگاه‌های اجرایی اورژانس، مدیریت بحران، هلال‌احمر، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها و راهداری همکاری لازم را خواهند داشت.

رئیس پلیس راه استان زنجان بر کنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس‌راه از ناوگان‌های مسافربری تأکید کرد و گفت: پلیس‌راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کاری خود دارد و با متخلفان برخورد جدی می‌کند و پلیس‌راه با رانندگانی که از قوانین تخلف کنند و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید کرده و خودروی آنها متوقف می‌شود.

مظفری بر نظارت جدی پلیس نسبت به معاینه فنی خودرو تأکید کرد و افزود: پلیس با رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده باشند برخورد کرده و مانع مسافرت آنها خواهد شد.

وی گفت: پلیس‌راه گشت‌های سیار و ثابت خود را در محورها و گردنه‌های استان زنجان مستقر می‌کند و تعداد اکیپ‌ها و خودروهای نامحسوس پلیس‌راه از جاده‌های استان در تابستان سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان از آماده‌باش ۷۵ اکیپ محسوس و نامحسوس پلیس‌راه در جاده‌های استان زنجان طی ایام تابستان امسال خبر داد و افزود: در اجرای این طرح بیش از ۲۰۰ نفر نیروی پلیس راه به کار گیری می شوند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار