استاندار کرمانشاه:

در بخش کشاورزی توجه به برنامه های جدید ضروری است

استاندار کرمانشاه گفت: در بخش کشاورزی نیازمند حرکت ها و برنامه های جدید هستیم.
کد خبر: ۷۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 14 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، مهندس ابراهیم رضایی بابادی در دیدار با معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت: برای پیشرفت بیشتر و افزون تر بخش کشاورزی استفاده از تکنولوژی های روز و فن آوری های نوین ضروری است.

وی گفت: استان کرمانشاه در بخش کشاورزی دارای مزیت ها و توانمندی های ویژه است که با برنامه ریزی تلاش می شود این مزیت ها به فعلیت تبدیل شوند.

وی همچنین توسعه شهرک های کشاورزی را اقدامی ارزشمند و مهم عنوان کرد و گفت: این کار منجر به نظم دهی در سیستم های کشاورزی و همچنین اشتغال و رونق در این بخش خواهد شد.

وی همچنین بر جایگز نمودن کشت های پرمصرف آب در حوزه کشاورزی تاکید کرد و گفت: در استان برنامه های خوبی جهت کشت محصولات پائیزه تدوین شده است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: هر اعتبار و هزینه ای که صورت می گیرد باید تولید و فعالیت را به دنبال داشته باشد و ما در استان تلاش داریم تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی کارها دنبال شود.

همچنین در این جلسه  معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی نیز گفت: تاکنون 7 میلیون و پانصد هزار تن گندم خریداری شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از 17 درصد رشد برخوردار می باشد و پیش بینی می شود که گندم خریداری شده به 8 میلیون و پانصد هزار تن برسد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بالاترین تولید شکر در تاریخ کشور را داشتیم، افزود: امسال برای کشت پائیزه چغندر برنامه های ویژه ای طراحی کرداه ایم و این موضوع به جهت کاهش مصرف آب در تولیدات و محصولات کشاورزی است.

وی گفت: با جدیت در راستای حمایت و تشویق و فراهم کردن شرایط لازم برای کشاورزان گام برمی داریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار