نظارت بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی ادامه دارد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت:نظارت بر تاسیسات گردشگری و واحدهای بین راهی استان مرکزی با جدیت ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 24 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مرکزی حسن حسینی افزود: نظارت از تاسیسات گردشگری و واحدهای پذیرایی بین‌راهی در سطح استان به علت اجرای مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در استان با جدیت ادامه داشته است و روز گذشته محور شهرستان دلیجان مورد بازدید قرار گرفت.
وی یادآورشد: در این دوره از بازدید به یک واحد پذیرایی بین‌راهی تذکر کتبی و درج در پرونده داده شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از اجرای۶۸۰ مورد نظارت از مراکز اقامتی و بین‌راهی این استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: كنترل دقیق و مستمر واحدهای اقامتی و پذیرایی استان از جمله مهم‌ترین اقدامات ستاد مقابله با ویروس کرونا بوده‌است.
معاون گردشگری استان مرکزی افزود: در طول این بازدید از آژانس‌های خدمات مسافرتی شهرستان دلیجان نیز بازدید و هیچ‌گونه تذکر و اخطاری در بازدید از آنها در این شهرستان صادر نشد.
معاون گردشگری استان مرکزی با تأکید بر این‌که بازدیدهای مستمر توسط کارشناسان اداره میراث فرهنگی و همچنین با همکاری مرکز بهداشت، اداره نظارت بر اماکن عمومی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ مورد تذکر در زمینه رعایت دستورالعمل‌های مرتبط با کرونا به مراکز اقامتی استان ابلاغ‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار