مردم جشن شب یلدا را بصورت مجازی برگزار کنند

فرماندار اراک گفت: هم اکنون تنها دغدغه و نگرانی پیش رو، دورهمی‌های شب یلدایی است که انتظار می رود مردم امسال این جشن را به صورت مجازی و بدون دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی برگزار کنند.
کد خبر: ۹۲۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 14 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسین بختیاری افزود: مردم شهرستان اراک به ویژه اصناف در طول سه هفته گذشته همکاری مناسبی در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی داشتند که منجر به کاهش مراجعات به بیمارستان‌ها و در نهایت کاسته شدن از خستگی کادر بهداشت و درمان شد.
وی یادآورشد: به طور قطع با ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، وضعیت در شهرستان اراک روز به روز بهبود می‌یابد، اما اگر دورهمی‌ها در شب یلدا رخ دهد سرریز بیمارستان‌ها مجدد افزایش پیدا می‌کند و شرایط سخت می‌شود.
فرماندار اراک تاکید کرد: نظارت بخش‌های مختلف شهرستان اراک در راستای مقابله با ویروس کرونا با جدیت و به صورت شبانه روزی ادامه دارد و در مجموع در شرایط فعلی خوب و رضایت بخش است.
وی افزود: خبرهای خوشی از تزریق واکس کرونا در اواخر بهمن و اوایل دیماه از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده که امید است در سایه آن، این بیماری به زودی از جامعه ایران، استان مرکزی و شهرستان اراک رخت بربندد.
دکتر بختیاری ادامه داد: موارد فوت، بستری و ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان با اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی نسبت به سه هفته گذشته ۵۵ درصد کاهش یافته و این نشان از تاثیر زیاد و مستقیم محدودیت ها بر کاهش اثرات مخرب این بیماری دارد.
وی در پایان از مردم خواست همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار