دهه مبارک فجر فرصتی برای رسیدگی بیشتر به محرومان است

در ایام دهه مبارک فجر ۳۱۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی توسط مسئولان استانی و شهرستانی بازدید شده و به مشکلات آنها رسیدگی می شود.
کد خبر: ۹۳۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ 31 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی و مسئول کمیته همیاری و تشکلهای مردمی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه در دهه مبارک فجر ،گفت: این طرح باهدف تفقد و دلجویی از خانواده‌های مددجو در دهه مبارک فجر در همه شهرستان‌های این استان برگزار می شود.
وی افزود: در ایام دهه مبارک فجر ۳۱۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی توسط مسئولان استانی و شهرستانی بازدید شده و به مشکلات آنها رسیدگی می شود.
وی اضافه کرد: در طرح مفتاح الجنه مسئولان ونیکوکاران شرکت‌کننده با اینکه از نزدیک با مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌های مددجو آشنا می‌شوند درزمینه رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنان مشارکت می‌کنند و بخشی از نیازهایشان را برطرف می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان همچنین از اهدای کمک هدیه ازدواج به زوج‌های تحت حمایت خبر داد و تصریح کرد: این تعداد کمک هدیه جهیزیه به تعداد ۷۲ زوج تحت حمایت در سطح استان اهداء می شود.
وی با بیان اینکه آغاز ساخت مسکن برای محرومان با حضور مسئولان کشوری و استانی از برنامه‌های شاخص کمیته امداد در ایام الله دهه مبارک فجر است، یادآورشد: در دهه فجرامسال در مجموع تعداد ۶۷ واحد مسکن مددجویی در سطح استان افتتاح و همچنین تعداد ۷۹ واحد مسکن مددجویی نیز توسط کمیته امداد استان مرکزی کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه با اشاره به برنامه‌های مشترک دستگاه‌های عضودر کمیته همیاری و تشکلهای مردمی گفت: پروژه‌های قابل افتتاح کمیته امداد ، بنیاد مسکن ، سازمان بهزیستی و سایر اعضای کمیته همیاری و خدمت رسانی در ایام دهه فجر افتتاح می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار