توزیع ۱۵ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر تعداد ۱۵ سری جهیزیه توسط مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) با مشارکت کمیته امداد و شرکت آلومرول نوین، با حضور نماکینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل کمیته امدادااد استان و جمعی از مسئولان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی اهداء شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 07 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب ما همراهی و حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب و نظام است، گفت:انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته دستاوردهای بزرگی داشته است و از این پس نیز گام‌های بلندتری با تکیه بر سرمایه عظیم مردمی خود برخواهد داشت.
وی کمک به نیازمندان را یک وظیفه شرعی و انسانی دانست و افزود: همه در قبال محرومان مسئول هستیم و باید در کنار کمیته امداد برای حل مشکلات این قشر از جامعه تلاش کنیم.
مدیر کل کمیته امداد استان نیز در حاشیه این مراسم گفت: در ایام دهه مبارک فجر ۳۱۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی توسط مسئولان استانی و شهرستانی بازدید شده و به مشکلات آنها رسیدگی می شود.
وی اضافه کرد: در طرح مفتاح الجنه مسئولان ونیکوکاران شرکت‌کننده ضمن اینکه از نزدیک با مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌های مددجو آشنا می‌شوند درزمینه رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنان مشارکت می‌کنند و بخشی از نیازهایشان را برطرف می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان همچنین از اهدای کمک هدیه ازدواج به زوج‌های تحت حمایت خبر داد و تصریح کرد: این تعداد کمک هدیه جهیزیه به تعداد ۷۲ زوج تحت حمایت در سطح استان اهداء می شود.
وی با بیان اینکه آغاز ساخت مسکن برای محرومان با حضور مسئولان کشوری و استانی از برنامه‌های شاخص کمیته امداد در ایام الله دهه مبارک فجر است، یادآورشد: در دهه فجرامسال در مجموع تعداد ۶۷ واحد مسکن مددجویی در سطح استان افتتاح و همچنین تعداد ۷۹ واحد مسکن مددجویی نیز توسط کمیته امداد استان مرکزی کلنگ زنی می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار