موضوع احداث سد تنگ سرخ و مخالفت های بی پایه و اساس تا جایی پیش رفته است که برخی مسئولین استانی واکنش نشان می دهند! آن گونه که سردار خرم دل نسبت به برخی اعتراضات بی پایه و اساس در خصوص سد تنگ سرخ واکنش نشان داده است. 
کد خبر: ۱۰۱۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ 08 December 2021

موضوع احداث سد تنگ سرخ و مخالفت های بی پایه و اساس تا جایی پیش رفته است که برخی مسئولین استانی که قاعدتا لزومی به ورود آن ها در اینگونه مسائل نیست، مگر در صورت ضرورت، هم واکنش نشان می دهند! آن گونه که سردار خرم دل نسبت به برخی اعتراضات بی پایه و اساس در خصوص سد تنگ سرخ واکنش نشان داده است. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مقام ارشد نظامی استان بیان کرد : باید مشکلاتمان چون فرهنگی است از طریق فرهنگی حل کنیم، به اندازه‌ای که داریم از فضای مجازی خودمان را تخریب می‌کنیم دشمن تخریب نمی‌کند فکر می‌کنیم کار خوبی می‌کنیم.

سردار خرم دل بیان کرد: در همین قضیه احداث سد تنگ سرخ چقدر داریم تخریب می‌کنیم همه هم دروغ و شایعه است. کهگیلویه و بویراحمد استان پر آبی است اما خشکسالی باعث ایجاد تنش آبی شده و نظام می‌خواهد این مشکل را حل کند اما داریم تحت عنوان فعال زیست محیطی و رسانه ‌ای تخریب می‌کنیم.

فیلم / انتقاد سردار خرم دل از برخی منتقدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار