فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به پروژه فرهنگ سرای سرپل ذهاب تخصیص داده شده است و پیش بینی می شود تا اردیبهشت ماه سال ۱۴٠۱ این پروژه به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 04 January 2022

نورالدین فرزادی پور درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پروسه ساخت فرهنگ سرای شهرستان سرپل ذهاب با مساحت ۲۸۰۰ متر مربع به دلیل عدم وجود اعتبار حدود ۲ سال تعطیل بوده است و خوشبختانه از ابتدای سال جاری روند ساخت این پروژه مجددا آغاز شده است و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: پس از بازدید مدیر کل بودجه وزارت ارشاد و پیگیری های مسئولین، ۱۹ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شده است و پیش بینی می شود تا اردیبهشت ماه سال ۱۴٠۱ این پروژه به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: این پروژه یک رخداد بسیار مهم برای شهرستان سرپل ذهاب است و تمامی گروه های هنری و انجمن های مختلف می توانند همزمان در این ساختمان فعالیت داشته باشند و این امر می تواند نقطعه عطفی در تحولات فرهنگی شهرستان محسوب شود.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا بقعه احمد بن اسحاق(ع) به عنوان یکی از بقعه های متبرکه گردشگری زیارتی به بهره برداری رسید که یکی از پروژه های بسیار ارزشمند و از معماری های فاخر شهرستان محسوب می شود و فرصت گردشگری زیارتی ایجاد کرده است.

فرزادی پور بیان کرد: متاسفانه در شهرستان سرپل ذهاب مرکز خون گیری نداریم و یکی از مطالبات این است که مرکز دائم انتقال خون در شهرستان ایجاد شود اما متاسفانه هنوز این مرکز ایجاد نشده است و امیدواریم شرایطی پیش آید که این مرکز تاسیس شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار