سرمربی اسبق تیم ملی کشتی گفت: آینده درخشانی در انتظار کشتی البرز است و امیدواریم البرز در تمامی رده‌های مختلف تیم ملی کشتی یک نماینده شایسته داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 17 April 2022

به گزارش «تابناک البرز» محمد طلایی گفت: با توجه استعدادهای خوبی که در کشتی استان البرز وجود دارد برای افزایش مسائل فنی کشتی و ارتقای سطح فنی کشتی گیران هفته‌ای دو جلسه به کرج می‌آیم.

 طلایی افزود: حضور قهرمانان بنام کشتی جهان از جمله ابراهیم جوادی، علیرضا حیدری، بهروز یاری، علیرضا کریمی، یوسف قادریان، حسین نوری و مرحوم علیرضا سلیمانی نام البرز را در صدر برترین‌های کشتی کشور قرار داده است.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ایران گفت: با توجه به رفاقت چندیدن ساله من با رئیس هیات کشتی البرز تصمیم گرفتم برای ارتقای سطح فنی کشتی گیران البرزی هفته‌ای دو بار در سالن تختی کرج حضور یابیم و مسئل فنی کشتی را همراه با مربیان خوب کرجی بررسی کنم.

قهرمان چندین دوره کشتی جهان و آسیا افزود: در حال حاضر دومین جلسه فنی کشتی را در کرج برگزار کردیم در طی این دو جلسه کشتی گیران جوانان بسیار خوبی را دیدم که بدون شک در آینده نه چندان دور در کشتی کشور و جهان حرفی برای گفتن خواهند داشت.

این مربی ارزنده کشتی کشور اظهار کرد: امیدوارم بتوانم نقش بسزایی در پیشرفت کشتی استان البرز داشته باشم،آینده درخشانی در انتظار کشتی البرز است و امیدواریم البرز در تمامی رده‌های مختلف تیم ملی کشتی یک نماینده شایسته داشته باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار