امام جمعه دهدشت از روز قدس به عنوان نماد اتحاد، انسجام ملت اسلامی و شکست هیمنه پوشالی آمریکا نام برد.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 29 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه دهدشت از روز قدس به عنوان نماد اتحاد، انسجام ملت اسلامی و شکست هیمنه پوشالی آمریکا نام برد و تصریح کرد: روز قدس روز استکبار ستیزی و تحقق نابودی اسرائیل است و این مسئله قطعیست و شبهه‌ای در آن وجود ندارد.

 

حجت الاسلام علی وحدانی‌فر در آخرین فریضه عبادی سیاسی ماه مبارک رمضان دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان را یادآور شد و اظهار کرد: این حسن اجتماع و نگاه ژرف و اندیشمندانه و صریح دانشجویان حتی به رهبری و نهادهای زیرمجموعه و پاسخ‌های با سعه صدر رهبر معظم انقلاب در این سن و سال بی‌نظیر است.

وی نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب در مواجه با منتقدان را مثال‌زدنی عنوان و بیان کرد: در این دیدار دانشجویان با صراحت صحبت کردند و این بر مسئولان فرض است که نسبت به حساسیت‌های دانشجویان دقت نظر کنند و همانند رهبری گوش شنوا داشته باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفتمان سازی داخل دانشگاه و مطالبه‌گری را طبیعت دانشگاه و دانشجو عنوان و خاطرنشان کرد: اما این گفتمان‌ها همراه با تدبر و برنامه باشند.

وی با توجه به روز جهانی قدس گفت: هر چه داریم از امام راحل داریم، ایشان به ما جرات ایستادگی، مقابله با استکبار و ایستادگی بر مبانی مهم اسلام را یاد داد.

امام جمعه دهدشت مسئله قدس را محدود به مرز جغرافیایی ندانست و اظهار کرد: قدس مسئله جهان اسلام و آزادی‌خواهان جهان است. افق‌های آینده محور مقاومت روشن است و رژیم جعلی صهیونیست باید برود.

وحدانی‌فر، راهبردهای بازدارندگی در دفاع از گنبد آهنین، اقتصاد آشفته و شکست برنامه‌های رژیم صهیونیستی و اعتراض یهودیان را نشان از اضمحلال رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وی از روز قدس به عنوان نماد اتحاد، انسجام ملت اسلامی و شکست هیمنه پوشالی آمریکا نام برد و تصریح کرد: روز قدس روز استکبار ستیزی و تحقق نابودی اسرائیل است و این مسئله قطعیست و شبهه‌ای در آن وجود ندارد.

امام جمعه دهدشت با توجه به دست درازی عده به سمت محور مقاومت گفت: دستی که به سوی جبهه مقاومت دراز شود از بازو قطع خواهد شد و اگر اشتباهی از شما سر بزند سخن فرمایش مقام معظم رهبری که تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد، این را عملی خواهیم کرد.

وی افزود: به یقین بدانید فرزندان روح‌الله و انصار سید علی خامنه‌ای آن فرمایش ۲۵ ساله را نمیگذارد به ۲۵ سال برسد و زودتر از زمان موعود تحقق خواهند بخشید.

وحدانی‌فر روز کارگر را یادآور شد و بیان اینکه استقلال کشور وابسته به کارگر است بیان کرد: همه مسئولان نسبت به مسئله اشتغال توجه لازم را داشته باشند، کارگران جزو وفادارترین جوامع به نظام و انقلاب هستند.

وی ضمن تبریک هفته معلم خواستار نهادینه شدن حقوق معلمان در جامعه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار