مدیرکل زندان های کرمانشاه در دیدار با فرمانده انتظامی استان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر توسعه تعاملات به منظور پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 05 October 2015
مدیرکل زندان های کرمانشاه در دیدار با فرمانده انتظامی استان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر توسعه تعاملات به منظور پیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اژدر اسدبگی مدیرکل زندان های کرمانشاه در این دیدار که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان صورت گرفت با قدردانی از زحمات و تلاش های فرماندهان و کارکنان این نیرو، نظم و امنیت در جامعه را لازمه پیشرفت و توسعه  میهن اسلامی در تمامی  عرصه ها دانست.

وی در ادامه با تشریح بخشی از فعالیت های حوزه زندانبانی در استان برقراری تعامل بیش از پیش بین نیروی انتظامی و زندان های استان به ویژه در بخش آموزش و توانمندی نیروی انسانی را مهم توصیف کرد و خواستار تداوم همکاری ها با هدف حفظ نظم و امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه شد.

سردار منوچهر امان الهی فرمانده انتظامی کرمانشاه هم با تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل ناجا مامور به خدمت در سازمان زندان ها بر آمادگی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی به منظور ارتقاء فعالیت های اصلاحی، تربیتی و امنیتی زندان های استان تاکید کرد.

همچنین با حضور معاون دادستان نظامیان کرمانشاه جلسه شورای طبقه بندی زندان نظامیان برگزار و درخواست 10 نفر از زندانیان مورد موافقت قرار گرفت.

سیف الله بیگ پور رئیس زندان نظامیان کرمانشاه، با اعلام این خبر رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان در راستای تحقق سیاست کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان را اولویتی مهم توصیف و پیگیری های مداوم مددکاران و مسئولان اجرای احکام زندان را در دستیابی به این هدف موثر بیان کرد.

 وی تعامل و همکاری مراجع قضایی، مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادسرای نظامیان در جهت رفع مشکلات محکومان نظامی و فراهم سازی زمینه بازگشت آنان به یگان خدمتی و کانون خانواده را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: تداوم این همکاری ها علاوه بر کاهش چشمگیر آمار جمعیت کیفری زندانیان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی زندنیان و خانواده آنان را به دنبال خواهد داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار