مدرسه خیر ساز شهید مهدی هندویان، امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ 06 November 2022

به گزارش تابناک قم، مدرسه خیر ساز شهید مهدی هندویان، امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در خیابان شهید مطهری (میدان شهید زین الدین) به بهره برداری رسید.

این مدرسه با ۱۲ کلاس در ۳ طبقه و در فضایی به مساحت ۴ هزار وپانصد متر مربع به همت خانواده شهید هندویان ساخته شده و در اختیار آموزش و پرورش ناحیه سه قم قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش در آئین افتتاح این مدرسه، تلاش، همت و اراده خیرین در ساخت مدارس را ارزشمند و قدم برداشتن در مسیر دانش افزایی و توسعه علم آموزی در نقاط مختلف کشور را دارای اجر فراوان نزد خداوند دانست و از تمام خیرینی که در این مسیر حرکت می کنند قدردانی کرد.

یوسف نوری گفت: در شرایطی که بنگاه‌های خبری و رسانه‌های ضد اسلامی، تمام تلاششان را در خدشه دار کردن فراگیری اخلاق و معنویت می‌کنند باید با جهاد علمی و تلاش فراوان، آرمان‌های انقلاب را حفظ، اهداف بلندبالای کشور را دنبال و توطئه‌های شیطانی شان را نقش بر آب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش قم هم در این مراسم گفت: برای ساخت این مدرسه، ۱۵ میلیارد تومان با مشارکت خانواده شهید هندویان و اداره کل نوسازی مدارس هزینه شده است.

علیرضا رحیمی با بیان اینکه پایین آوردن تراکم جمعیت دانش آموزان در کلاس‌های آموزشی از اولویت‌های آموزش و پرورش است افزود: خیرین مدرسه ساز برای این موضوع قدم‌های ارزنده‌ای برداشته اند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه برنامه‌های خود در سفر به قم، در مراسم یادواره شهدا در هنرستان فنی و حرفه‌ای قدس واقع در میدان بسیج حضور یافت و استمرار راه شهدا و حرکت در مسیر ارزش‌های نظام را مهم ترین وظایف دانش آموزان دانست.

وی گفت: دانش آموزان مومن، انقلابی و با انگیزه ایران اسلامی همواره با علم آموزی و بصیرت افزایی خود به دشمنان قسم خورده نظام ثابت می‌کنند هیچگاه آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی فراموش نمی‌کنند و خون پاک شهدای والامقاممان پایمال نمی‌شود.

دیدار با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در قم بود.

این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار