رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از استقرار تیم‌های ویزه در گردنه‌ها و نقاط حساس استان به منظور خدمات رسانی به مردم خبر داد و گفت: رانندگان لغزندگی جاده‌ها را با توجه به اینکه با نخستین بارش‌های امسال در استان مواجهیم، جدی بگیرند.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ 17 November 2022

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به بارش‌هایی که از شب قبل آغاز شد، تیم‌ها به صورت ویژه فعال شده و در جاده‌ها حضور یافتند.

وی افزود: هماهنگی لازم با دسته‌های امدادی انجام شد و بارش‌ها موجب لغزندگی سطح معابر در راه‌های برون شهری شده بنابراین از رانندگان و افرادی که قصد تردد‌های جاده‌ای دارند درخواست می‌کنیم که با توجه به اینکه این بارش‌ها جزو اولین بارش‌های استان است و لغزندگی جاده‌ها را بیشتر در پی دارد، توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به موادی مثل گرد و غبار روغن و .. که در طول سال بر اثر تردد از وسایل نقلیه به جا مانده با شروع بارش‌ها مجددا احیا شده و موجب لغزندگی بیشتر جاده‌ها می‌شوند که رانندگان باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: سرعت مطمئنه در این شرایط به ویژه اولین بارش‌های سال اولویت مهمی دارد که رعایت فاصله مطمئنه و فاصله طولی مناسب با وسیله نقلیه جلویی تضمین سلامت سفر رانندگان خواهد بود.

دستغیب تاکید کرد: تیم‌هایی را به این منظور به صورت ویژه و شبانه روزی مستقر کردیم، بیشتر تمرکز را بر نقاطی قرار دادیم که بارش‌ها بیشتر است و احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد در گردنه‌ها تیم‌ها را به صورت ویژه اعزام کردیم که چنانچه در گردنه‌ها بارش‌ها بیشتر باشد بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات را به مسافران و رانندگان ارائه دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار