حسینی نیک باید بداند که عملکرد جهادی یک دستگاه اجرایی با تغییر ظواهر! صورت نمی‌گیرد و یا به عبارتی با حلوا حلوا دهان شیرین نمی‌شود!
کد خبر: ۱۱۰۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 28 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تا قبل از دولت رئیسی اداره کل نوسازی عملکردی برابر با بودجه و میزان عملیاتی بودن مدیرو مسئولینش داشت و البته جامعه هدف ان از وضعیت فضا و تجهیزات می‌نالیدند اما با تغییر دولت و تغییر مدیر کل نوسازی یک اتفاق جالب رخ داد و ان هم اینکه مشکلات در نقاط بحران همچنان پابرجا بود، ولی مدیر کل جدید آماری ارائه داده و می‌دهد که در ظاهر و رسانه‌ها اینگونه وانمود می‌شود که کار‌ها جهادی شده و در زمان‌هایی کوتاه حتی ۱۰۰ روزه به نتیجه می‌رسد، اما یک موضوع هیچ تغییری نمی‌کند و آن هم بحران فضای آموزشی در شهرستان بویراحمد است!
یکی از واقعیات ساخت و ساز‌ها در بررسی عملکرد اداره کل نوسازی در طول سال‌های متمادی نشان دهنده بی سلیقگی همراه با عدم آینده نگری است که باعث شده بسیاری از هزینه‌های انجام شده بی مورد و بلا استفاده شود و در برخی مناطق و در برهه‌هایی فضا‌های آموزشی به دلیل نبود دانش آموز ، به محل نگهداری کاه و آذوقه احشام روستائیان تبدیل شود!
در دوره ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی، اما یک اتفاق امیدوار کنند وجود داشته و دارد و ان هم تامین اعتبارات برای پروژه‌های مختلف بوده است که البته باید برخی عملکرد‌های دوره جدید مدیر کل نوسازی را هم محصول این لطف و توجه رئیس جمهور به استان‌هایی محروم مانند کهگیلویه و بویراحمد دانست یا به عبارتی باید گفت اگر تحرکی مشاهده می‌شود به واسطه توجه رئیس جمهور است نه هنر مدیریتی مدیر کل جدید نوسازی استان و اگر دنبال هنر مدیریتی مدیر کل نوسازی استان هستیم باید ببینیم در دوره مدیریت وی چه میزان از مشکل اساسی در شهرستان بویراحمد که بار‌ها با عنوان بحران فضای آموزشی مطرح شده، مرتفع شده است؟!
حسینی نیک باید بداند که عملکرد جهادی یک دستگاه اجرایی با تغییر ظواهر! صورت نمی‌گیرد و یا به عبارتی با حلوا حلوا دهان شیرین نمی‌شود! هر گاه مسئولین در مناطق بحرانی مانند آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، اعلام کردند که در سال جدید مشکل فضای آموزشی نداریم، آنگاه هنر مدیریت برای با سلیقه و بهینه مصرف کردن اعتبارات مشخص می‌شود.
جهت روشن شدن وضعیت موجود شهرستان بویراحمد برای مدیر کل نوسازی ، گریزی به سخنان مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در شورای آموزش و پرورش می‌زنیم تا حسینی نیک بداند که فعلا برای انجام مصاحبه‌ها و ارائه امار موفقیت آمیز عملکردی بسیار زود است!
کورش دلشاد در بخشی از سخنان خود در شورای آموزش و پرورش این شهرستان به موضوع سفر دوم رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: برای این سفر ما ۲۸ پروژه تعریف کرده ایم که اگر طی مدت سه سال این پروزه‌ها به بهره برداری برسند بحران فضای آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد پایان می‌یابد.
دلشاد با بیان این نکته که شهرستان بویراحمد، مرکز و پیشانی استان است، ادامه داد: احداث یک سالن چند منظوره و مجهز از دیگر درخواست‌های ما از هیئت درولت در سفر به استان است چرا که با احداث چنین سالنی می‌توان بسیاری از برنامه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی را برای کل استان در این مکان انجام داد.
وی گفت: دارالقران موجود شهرستان عملا مستهلک و تقریبا غیر قابل استفاده است که پیشنهاد داریم در این سفر اعتبار احداث یک دارالقران جدید پیش بینی شود که می‌تواند برای کل استان مورد استفاده قرار گیرد.
دلشاد ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی یکی از مشکلات جدی است که اگر بتوانیم این موضوع را در مدارس مدیریت کنیم، در سطح جامعه هم می‌توان مشکلات آسیب‌های اجتماعی را حل کرد لذا با توجه به مشاوران خوب و موفقی که داریم، پیشنهاد احداث یک مرکز مشاوره تخصصی و مجهز را برای این سفر داریم.
دلشاد در تکمیل پیشنهادات خود گفت: برای همه پروژه‌های پیشنهادی خود زمین مناسب داریم بنابراین انتظار ما این است که از طرف مسئولین شهرستانی و استانی مورد حمایت قرار گیریم.
حال آقای مدیر کل وعده ما به عنوان رسانه و پیگیر کننده عملکرد مدیران، باشد برای زمانی که بررسی برنامه‌های پیشنهادی شما برای سفر دوم رئیس جمهور انجام شود و حتما این موضوع مورد بررسی جدی قرار خواهد گرفت!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
لازم نکرده در یاسوج بزنید برای کل استان اگه راست میگی در هر شهرستان برای استفاده شهرها جداگانه سالن بزنید اتفاقا در شهرستانها زمین فراووون هست ناسلامتی مدیر کل هست بقیه استان رارها کرده اون دنیا گیر هستی باید جواب مردم محروم رابدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار