تابناک گزارش می‌دهد؛
«مسجد مقداد» در شهر کرمانشاه با وجود امکانات کم خدمات ارزنده‌ای در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و کمک به مردم ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ 21 June 2023

خبرگزاری تابناک-کرمانشاه- زینب حقیری: در دل شهر کرمانشاه و در بحبوحه مشکلات اقتصادی موجود، یک «مسجد» با سبک و سیاقی متفاوت فعال است.

«مسجد مقداد» که فعالان فرهنگی آن با وجود امکانات کم و بدون هیچ ردیف بودجه و اعتبار دولتی و با حمایت خیرین برای رضای خداوند به خلق خدمت‌رسانی می‌کنند.

این فعالیت‌ها با حضور ١۵٠ نفر فعال و ١٨ مدیر اجرایی است و شامل مسابقات ورزشی، کلاس‌های تابستانی، اهدا پک جهیزیه و موارد بسیار دیگری می‌شود.

با توجه به اهمیت ویژه‌ای که مسجد به عنوان پایگاه مذهبی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برای ما دارد، مسجد مقداد می‌تواند یک الگو باشد تا نهایت بهروری را از وجود این پایگاه مهم در محلات خود ببریم.

سعید رضایی فعال اجتماعی و فرهنگی مسجد مقداد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بخش فرهنگی مقداد با برگزاری و برپایی مراسم در مسجد و پیگیری مشکلات محله نسبت به مرتفع کردن برخی از این مشکلات اقدام کرده است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته مسجد مقداد به عنوان یک پایگاه اجتماعی شناخته شده و اهالی محل برای رفع مشکلات خود به مسجد مراجعه می‌کنند.

فعال اجتماعی و فرهنگی مسجد مقداد تصریح کرد: بخش فرهنگی مسجد شامل کانون فرهنگی، موسسه قرآنی، مدیر هیئت، پایگاه بسیج، مدیر ورزشی، مدیر امور امور بانوان، مدیر فضای مجازی، مدیر مستندسازی، مدیر دعای ندبه و کارشناسان مذهبی است.

وی به تشریح برخی اقدامات این مسجد در یک ماهه گذشته پرداخت و گفت: برپایی جشن شادی ویژه نوجوانان و جوانان، مراسم با حضور پرچم مطهر امام رضا (ع) در دهه کرامت، جشن دختران رضوی در دهه کرامت، مراسم و حضور پرچم مطهر حضرت معصومه (س) در دهه کرامت و شرکت در جشنواره کتابخانه رضوی از جمله این برنامه‌ها است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار