نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: ایمن سازی گود حصارک تا حدی انجام شده و در حال حاضر در مرحله اصلاح پروانه قرار داریم تا در آینده نزدیک مالک ساخت و ساز را آغاز کند.
کد خبر: ۱۱۱۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ 31 July 2023

آخرین وضعیت گود حصارک از زبان نایب رئیس شورای شهر کرج

به گزارش «تابناک البرز» عمار ایزدیار با اشاره به آخرین وضعیت گود حصارک اظهار کرد: چندی پیش شهرداری لایحه‌ای مبنی بر بلند مرتبه سازی در این گود با هدف اعمال سیاست تشویقی برای مالک به شورا ارائه داد که به تایید شورای شهر رسید.

وی ادامه داد: این لایحه در مرحله انطباق قرار دارد که با انجام آن پروانه قبلی مالک اصلاح و امکان بلندمرتبه سازی در این فضا فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با بلندمرتبه سازی منافع مالک هم تامین خواهد شد؛ گفت: برای ساکنان واحدهای مسکونی اطراف این گود هم دو سناریو وجود دارد که اول توافق با مالک و گرفتن واحدی آپارتمانی در ازای تحویل زمین خود به مالک است.

ایزدیار اضافه کرد: راه دوم هم این است که مالکان برای ساخت واحد فعلی خود به شهرداری مراجعه و جواز دریافت کنند.

این مسئول تاکید کرد: دغدغه اصلی بحث ایمن سازی واحدهای مسکونی اطراف این گود بود که اگر واحدهای قبلی تخریب و واحدهای جدیدی ساخته شود عملا ایمنی منطقه تامین خواهد شد.

ایزدیار تصریح کرد: قبلا موضوعی مبنی بر پر کردن گود مطرح بود که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد با این اتفاق ایمنی منطقه تامین نخواهد شد چون قرار بود با خاک مخلوط و دستی گود پر شود که قطعا استحکام و ایمنی کافی را فراهم نمی‌کرد.

وی گفت: ایمن سازی گود حصارک تا حدی انجام شده و در حال حاضر در مرحله اصلاح پروانه قرار داریم تا در آینده نزدیک مالک ساخت و ساز را آغاز کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار