سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر اعلام کرد: بیش از ۴۴ درصد اراضی ۶۰ هکتاری این زندان برای سرانه های عمومی پیش بینی شده است .
کد خبر: ۱۱۲۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ 28 August 2023

به گزارش «تابناک البرز» عمار ایزدیار با قدردانی از حمایت و پیگیری های رییس قوه قضائیه و استاندار البرز در خصوص جابجایی زندان رجایی شهر افزود: این اراضی برای سرانه های فضای آموزشی، فضای سبز، فرهنگی ، بهداشتی و درمانی اختصاص می‌یابد تا نیاز شهر و شهروندان در جهت خدمات دهی بهتر محقق شود.

وی گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر کرج مبلغ ۱۹۵ میلیارد ریال برای مناسب سازی فضای نگهداری زندانیان در مکان جدید و همچنین اخذ مشاور جهت بارگذاری سرانه‌های خدماتی مورد جهت اراضی زندان سابق رجایی شهر تخصیص داده شد.

زندان رجایی شهر کرج با دستور رییس قوه قضاییه طی یک ماه گذشته تخلیه و تعطیل شد.

سخنگوی شورای شهر کرج بیان کرد: با توجه به وجود ساختمان‌های بلند و گسترش برج ‌سازی، نردبان هیدرولیک یکی از نیازهای شهرداری در زمان وقوع حادثه است ؛در این راستا اعضای شورای شهر با تصویب اعتبارلازم برای خرید ۲ دستگاه نردبان هیدرولیکی ۳۲ و ۶۴ متری موافقت کردند.

وی ادامه داد: وجود یک هزارهکتار بافت فرسوده ناهمگن شهری، شرایط اقلیمی، موقعیت جغرافیایی و ترانزیتی شهر کرج و همچنین بلند مرتبه سازی، نیاز سازمان آتش نشانی را به ماشین های تخصصی مرتبط با این موضوعات دوچندان کرده است.

ایزدیار گفت: از سوی دیگر اکنون بخش عمده ناوگان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج نیازمند نوسازی است که این زمینه اقداماتی صورت خواهد گرفت.

طی یک ماه گذشته بیش از سه مورد آتش سوزی در برج های تجاری و اداری کلانشهر کرج رخ داد که با خساراتی همراه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار