رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به برودت هوا و ورود سامانه بارشی قوی به استان، کنترل دمای سالن‌های گلخانه‌ها و مرغداری‌ها و توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی ضروری است.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 12 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، نوبخت اژدری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فصل سرما و یخبندان و احتمال قطعی گاز اظهار کرد: کنترل دمای سالن‌های گلخانه‌ها و مرغداری‌ها و توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی، تامین سوخت دوم برای استفاده در واحد‌های گلخانه و مرغداری فعال در این استان ضروری است.

وی افزود: به علت کاهش شدید دما و بارش برف، میزان مصرف سوخت گاز در منازل بالا رفته و به دلیل سردسیر بودن استان، امکان کاهش افت فشار و حتی قطعی گاز مصرفی در واحد‌های تولیدی کشاورزی از جمله واحد‌های گلخانه‌ای و مرغداری‌ها دور از انتظار نیست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط موجود، لازم است تمام متولیان واحد‌های گلخانه و مرغداری‌های فعال در استان اردبیل به فکر تامین سوخت دوم و جایگزین برای واحد‌های تحت مدیریت خود باشند.

اژدری تصریح کرد: در این شرایط خاص باید با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم جلوگیری از غیرفعال شدن واحد‌های تولیدی و صنعتی بخش کشاورزی ضروری است و متولیان این واحد‌ها باید با تهیه سوخت ذخیره، از بروز خسارت‌های احتمالی جلوگیری کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار