کد خبر: ۱۱۵۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ 24 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران از تصویب اساسنامه مناطق آزاد در شورای عالی مناطق آزاد خبر داد.
بر اساس این گزارش ، مهندس فولادی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به اینکه اساسنامه همه مناطق آزاد دارای مدل واحدی است، اظهار کرد: برای شروع فعالیت مناطق آزاد باید فرآیند آن طی شود و تلاش می‌کنیم کلیه مراحل اداری را تا اردیبهشت‌ماه سال آینده به پایان برسانیم. 

 

جزییات تصویب اساسنامه منطقه آزاد مازندران  

 


مهندس فولادی از تلاش‌های استاندار مازندران و آیت‌الله آملی لاریجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تصویب مناطق آزاد مازندران قدردانی کرد
حجت الاسلام فولادی از وجود ۱۸ منطقه آزاد و ۴۸ منطقه ویژه اقتصادی در کشور خبر داد و گفت: از این میان تنها ۷ منطقه آزاد مشغول فعالیت هستند.وی با اشاره به اینکه ۷ منطقه آزاد در مهرماه سال ۱۴۰۰ به تصویب رسید، افزود متاسفانه بعد از ۲ و نیم سال از تصویب این مناطق آزاد بعلت عدم همراهی مدیران استانی ، تنها ۲ منطقه آزاد توانستند اساسنامه را تنظیم و دارای هیات مدیره و مدیرعامل شوند.
حجت الاسلام فولادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، شخصیت‌های سیاسی و جریان‌های مردمی خواست در این رابطه مطالبه‌گری کنند‌.
مدیر اجرایی منطقه آزادگفت: دنیا به سمتی می‌رود که امتیازهای ویژه‌ای به تجار و سرمایه‌گذاران بدهد تا از بروکراسی‌های اداری نجات پیدا کرده و توسعه صنعتی را رقم زنند.
مهندس فولادی در پایان با بیان اینکه برای توسعه صنعتی و اقتصادی نیاز به خبرنگاران تخصصی این حوزه داریم، قول مساعد داد تا کلاس‌های آموزشی را برای خبرنگاران مازندرانی راه‌اندازی کند تا خبرنگاران اقتصادی شکل گیرد

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار