استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی برخی مدیران از مناطق عشایری شهرستان گچساران بازدید کرد .
کد خبر: ۱۱۶۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ 27 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده هدف از این بازدید را بررسی میدانی مشکلات عشایر شهرستان گچساران عنوان کرد و افزود: در این بازدید ضمن تبریک سال نو به عشایر، اهم مشکلات آن‌ها از جمله جاده‌های دسترسی و آب آشامیدنی مورد بررسی قرار گرفت.

احمدزاده گفت: یکی دیگر از اهداف این سفر بررسی خسارات احتمالی دام عشایر از بارش‌های اخیر بود که خوشبختانه کمترین خسارت وارد شده بود.

وی ادامه داد: در بحث جاده، مسیر دسترسی عشایر و برخی ابنیه جاده دچار خساراتی شده بود که اعتباراتی برای تکمیل و مقاوم سازی و همچنین شروع بهسازی جاده در نظر گرفته شد.

احمدزاده گفت: برای ابنیه و بهسازی جاده منطقه عشایری دریلا مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی تخصیص داده شد و به زودی مبادله موافقت نامه برای شروع عملیات اجرایی انجام خواهد شد.

وی به سیاست دولت رئیسی در حمایت و رفع مشکلات عشایر اشاره کرد و اظهار داشت: در اقدامی بی سابقه ۲هزار و پانصد میلیارد ریال از اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور و ۱ هزار و ششصد میلیارد ریال هم از اعتبارات متمرکز سازمان امور عشایر کشور برای ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف به عشایر استان اختصاص یافت.

احمدزاده گفت: در کل استان بیش از ۵ هزار کیلومتر راه عشایری وجود دارد که تلاش دولت بر این است که در همین دوره با اختصاص اعتبارات مناسب بخش زیادی از این راه بهسازی و ایمن سازی شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عشایر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
..............ر عشایر بهمئی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار