دادستان شهرستان نکا گفت: دکه‌های توزیع، فروش و استعمال مواد مخدر پلمپ و سلب امتیاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰ 17 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، محمد محمودی گفت: با عنایت به اینکه فروشندگان سابقه‌دار موادمخدر در شهرستان شناسایی شده‌اند، بدوا به این افراد هشدار می‌دهیم که مطابق مواد ۱۳ و ۱۴ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در صورتی که هر مکانی اعم از مسکونی یا تجاری جهت توزیع و یا استعمال مواد مخدر به کار گرفته شود، پلمپ و به نفع دولت ضبط و علاوه بر آن وفق مقررات مجازات خواهند شد.

 

هشدار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا به دکه‌داران متخلف توزیع کننده مواد مخدر  

وی افزود: از این رو به دکه‌دارانی که اقدام به فروش مواد مخدر می‌نمایند، هشدار می‌دهیم درصورتی که در ملک مذکور اقدام به فروش مواد مخدر گردد، بدون پذیرش هیچ عذری دکه‌ی آنها پلمپ و امتیازشان سلب خواهد شد، لذا هوشیار بوده و از فروش مواد مخدر به افراد خودداری نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا تاکید کرد: هدف پلیس و دستگاه قضایی از پاکسازی معابر و دکه‌های فروش مواد مخدر، ایجاد جامعه امن برای رشد و بالندگی جوانان است. از این تریبون اعلام می‌کنم دستگاه قضا حامی پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر است.

محمودی از شهروندان عزیز در سراسر شهرستان اعم از شهر، بخش و روستاها خواست که اگر خانه و یا هر محلی را که در آن مواد مخدر خرید و فروش و یا مصرف می‌شود می‌شناسند، مشخصات را بلافاصله به دفتر دادستانی اطلاع بدهند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار