رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: همایش برندسازی و تولید بدون کارخانه 5 بهمن‌ماه امسال در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 19 January 2016
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: همایش برندسازی و تولید بدون کارخانه 5 بهمن‌ماه امسال در استان برگزار می‌شود.

کیوان کاشفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری همایش برندسازی و تولید بدون کارخانه در اتاق بازرگانی کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این همایش پنجم بهمن‌ماه امسال ساعت 15:30 برگزار می‌شود.

وی سخنران این همایش را عظیم فضلی‌پور دکترای مدیریت برند عنوان کرد و افزود: عظیم‌پور عناوینی همچون دکترای مدیریت برند از دانشگاه USC ایالات متحده آمریکا، نماینده رسمی اتحادیه اروپا در برنامه توسعه مدیریت تجاری EBCL، عضو انجمن وکلای مورد تأیید WIPO سازمان ملل متحد، نماینده کنسرسیوم ارزیابی مدارک دانشگاه‌های مورد تأیید UNESCO و نماینده انحصاری موسسه استاندارد اتریش و IQ+C اتحادیه اروپا در زمینه استانداردهای جدید را در کارنامه خود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه هزینه حضور در همایش مذکور را 450 هزار ریال برای هر نفر اعلام کرد و ادامه داد: هزینه شرکت در همایش برای اعضای اتاق بازرگانی و باشگاه فعالان اقتصادی از طرف اتاق بازرگانی کرمانشاه پرداخت شده و رایگان است.

کاشفی با تأکید بر اهمیت برندسازی در دنیای تجارت خاطرنشان کرد: برند یا آرم تجاری افزایش ارزش محصولات برای مشتریان و در نتیجه کسب حق امتیاز برای آنها را در پی دارد.

وی افزایش میزان فروش را از دیگر موضوعات حائز اهمیت در بحث برندسازی برشمرد و تصریح کرد: با مدیریت برند، تولیدکنندگان می‌‌توانند محصولات را با قیمت بالاتری به فروش برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار