با حضور معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه صورت گرفت؛
چند پروژه بهداشتی و درمانی و همچنین یک پروژه آبرسانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان سرپلذهاب کلنگ زنی شد
کد خبر: ۲۸۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 28 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازمهر، امروز یکشنبه همزمان با هفته دولت مراسم کلنگ زنی ۳ پروژه احداث مرکز بهداشت و یک پروژه کلینیک تخصصی پزشکان در شهرستان سرپلذهاب با حضور رضا رحیمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه و همچنین مسئولین این شهرستان برگزار شد.
پروژه های مرکز بهداشتی درمانی در روستاهای جابری، بزمیرآباد و قلعه شاهین کلنگ زنی شد که برای هر کدام ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
همچنین کلنگ زنی پروژه کلینیک تخصصی پزشکان بیمارستان شهدا به مساحت ۷۵۰ متر و با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون اعتبار نیز امروز با حضور معاون استاندار کرمانشاه انجام گرفت.
کلنگ زنی پروژه آبرسانی مجتمع امامیه سرپلذهابافتتاح پروژه آبرسانی مجتمع امامیه در شهرستان سرپلذهاب نیز از دیگر برنامه هایی بود که امروز با حضور رحیمی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه انجام شد.
این پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی به ۷ روستا با ۱۱۰۰ خانوار و ۴۴۰۰ نفر جمعیت،به صورت پمپاژی و ثقلی آبرسانی خواهد کرد.
بر اساس اعلام مسئولان، این پروژه آبرسانی قرار است در یک بازه زمانی ۱۵ ماهه اجرایی شود.گفتنی است،صبح امروز همچنین کارخانه تولید آب معدنی شهرستان دالاهو نیز با حضور رحیمی به بهره برداری رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار