رييس مجمع نمايندگان هرمزگان ضمن تاكيد بر تقويت تعاوني ها گفت: تقویت تعاونیهای مرزنشین یکی از راههای بهبود وضع معیشت مرزنشینان در بنادر و جزایر است.
کد خبر: ۲۹۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 05 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمي تختي در يازدهمين جشنواره تعاوني هاي برتر استان هرمزگان،  با بيان اينكه بخش عمده اي از توليد و معيشت مردم توسط تعاوني ها ميسر مي شود، افزود: اما برخي مسوولان به جاي گره گشايي، گره ساز هستند.

وي اضافه كرد: ما بعنوان مسوول وظيفه داريم از لابلاي قانون، براي حل مشكلات مردم راه حل هايي را پيدا كنيم.

هاشمي تختي بيان کرد: برخي معتقدند كه بايد با پديده قاچاق مبارزه كرد اما معيشت مردم را در نظر نمي گيرند، برای مبارزه مثبت و سازنده در زمینه مبارزه با قاچاق باید با سرباندهای اصلی و کسانی که کار کلان انجام می دهند برخورد كرد.

وي در ادامه اظهار کرد: مناطق آزاد آن گونه كه بايد گره اي از مشكلات اقتصادي مردم باز نكرده اند و تاكنون نتوانسته اند به اهداف اقتصادی، صنعتی، تجاری و گردشگری در قانون دست پیدا کنند.

وي بيان کرد: اگر تعاونی ها خوب پشتیبانی شوند بخش عمده ای از تولید، بیکاری و معیشت مردم حل خواهد شد.

هاشمی به با بیان اینکه ۷منطقه آزاد جدید در دستور کار مجلس قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: با بررسی معایب و مزایای مناطق آزاد و اهداف این مناطق، تاکنون مناطق آزاد نتوانسته اند به اهداف اقتصادی، صنعتی، تجاری وگردشگری  خود در قانون دست پیدا کنند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با استقرار مناطق آزاد در قشم و داشتن چشم انداز صنعتی، تجاری وگردشگری در این منطقه، و کاهش بیکاری و بهبود وضعیت معیشتی مردم این جزیره، بايد ديد تاکنون چقدر موفق بوده و به اهداف خود رسیده است.

به گفته وی، با همدلی و همکاری اقشار مختلف جزیره قشم می شود فضایی فراهم کرد که منفعت نهایی آن متوجه جامعه و مردم قشم شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار