مشاور عالی استانداری کرمانشاه در امور ایثارگران:
کرمانشاه- مشاور عالی استانداری کرمانشاه در امور ایثارگران گفت: هرچقدر هجمه‌ها ازبیرون مرزها علیه نظام بیشتر شود باید در داخل برای دفاع از انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب سنگ تمام بگذاریم.
کد خبر: ۳۵۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 07 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، جعفر همتی امروز شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به مذاکرات ایران و پنج بعلاوه یک، اظهار داشت: مقام معظم رهبری اجازه دادند تیم مذاکره کننده ایران با تیم ۱+۵ مذاکره کند، تا قبل از آقای ظریف، ۱۲ سال مذاکرات هر سه یا شش ماه یکبار انجام می شد و در این یک و نیم سال تمام مذاکرات به اطلاع رهبری، رئیس جمهور، روسای سه قوه و نمایندگان و... رسید.

مشاور عالی استانداری کرمانشاه در امور ایثارگران بیان کرد: در در مذاکرات برجام نه فتح الفتوح کردیم نه اینکه برجام برای ما معاهده ترکمان چای بود. رئیس جمهور بیان کرد که برجام معامله و مذاکرات بُرد بُرد برای ما بود و مانند اینکه در یک زمین فوتبال ما سه گل زدیم و دو گل هم خوردیم.

همتی افزود: رهبری از ابتدای مذاکرات فرمودند ما به آمریکا اعتماد نداریم و آمریکا قابل اعتماد نیست و دیدیم که فرمایش رهبری درست است اما آمریکا خیلی از تعهدات را در مورد قطع نامه ها و کشتی سازی و... انجام داد.

**کرمانشاه بیش از پنجاه شهید فجرآفرین تقدیم انقلاب کرد

وی افزود: اگر از من بپرسند می گویم آمریکا قابل اعتماد نیست و ما اعتمادی از آمریکا ندیدیم اما دنیا فهمید که ایران خطری برای جهان ندارد  و طبق فتوای مراجع و ولی فقیه معلوم شد ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست.

همتی گفت: رهبری فرمود اگر ترامپ معاهده برجام را پاره کند ما آن را آتش می زنیم، و دولتمردان ما مذاکره می کنند اما حرف آخر را رهبری می زند و تا آنجا که ضرری به مردم و نظام نرسد مذاکرات ادامه می یابد.

وی در ادامه با اشاره به تقدیم ۶۰۰ هزار جانباز به انقلاب گفت: ۴۰ هزار آزاده که ده سال را در سیاه چال های صدام که نه قانون و نه انسانیتی آنجا بود، گذراندند. رهبری و رئیس مجمع تشخیص مجمع نظام جانبازاند و روسای بزرگ نظام یا ایثارگرند یا جانباز و آزاده.

مشاور عالی استانداری کرمانشاه در امور ایثارگران در ادامه خواستار تلاش دستگاه های اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم های دهه فجر شد و افزود: استان کرمانشاه بیش از پنجاه شهید فجرآفرین تقدیم انقلاب کرده است.

همتی با بیان اینکه دهه چهارم انقلاب را پست سر می گذاریم، تاکید کرد: هر چقدر سالگرد پیروزی انقلاب را باشکوه برگزار کنیم مردم ما شاد و چشم دشمنان کور می شود.

وی افزود: آقای سروری رئیس ستاد دهه فجر استان کرمانشاه هستند  و از ۱۲ بهمن که سالگرد انقلاب را جشن میگیریم و باید بدانیم که این انقلاب با زحمت بدست آمده است.

**جشن های دهه فجر مردمی برگزار شود

همتی با اشاره به تشکیل ستاد دهه فجر خواستار تلاش دستگاه ها بویژه روابط عمومی های فرمانداری ها برای مردمی کردن جشن پیروزی انقلاب شد و گفت: هر چقدر هجمه بیرون مرزها به ما بیشتر شود ما باید در داخل برای دفاع از انقلاب  و برگزاری جشن پیروزی انقلاب سنگ تمام بگذاریم.

وی در ادامه به منشور حقوق شهروندی اشاره و تصریح کرد: رئیس جمهور چندی پیش منشور حقوق شهروندی را اعلام کرد و از نقاط ضعف است که روابط عمومی های ادارات استان این منشور را که دولت و معاونان و رئیس جمهور آن را پی گیری کردند نخوانده اند.

همتی با بیان اینکه تمام قانون اساسی و آنچه به نفع مردم است در منشور حقوق شهروندی آمده، افزود: روابط عمومی ها باید همان شب که منشور حقوق شهروندی مصوب شد آن را مطالعه می کردند.

وی با بیان اینکه ۲۲ حق برای مردم در حقوق شهروندی تعریف شده، افزود: منشور حقوق شهروندی سند افتخار دولت تدبیر و امید  و افتخار نظام است.

**روابط عمومی ها باید حق را بگویند هرچند به مذاق مدیران خوش نیاید

مشاور عالی استانداری کرمانشاه در امور ایثارگران خطاب به مسئولان روابط عمومی ها گفت: هجمه های زیادی به دولت تدبیر و امید می‌شود و شما موظف هستید اقداماتی که انجام شده به اطلاع مردم برسانید.

وی در ادامه به نقص ها و ضعف های روابط عمومی ادارات اشاره و بیان کرد: کتمان حقیقت، وابستگی خاص با برخی از رسانه ها و مطبوعات از ضعف های روابط عمومی ادارات است در حالیکه هیچ روابط عمومی امروز مستقل نیست.

همتی با بیان اینکه دولت در سال ۹۴  و ۹۵ به اندازه تمام دولت های گذشته در حوزه گاز کار شده، گفت: روابط عمومی ها باید حق را بگویند هرچند به مذاق مدیران سازمان ها خوش نیاید.

وی بر تعامل دو جانبه روابط عمومی های ادارات با رسانه ها و مطبوعات تامین کرد و افزود: تعدادی از رسانه ها اصلاح طلب و تعدادی اصولگرا هستند و باید تعامل دوجانبه با رسانه داشته باشید.

وی اظهار کرد: برخی از روابط عمومی ها آمار و اطلاعات غلط  به بیرون می دهند همچنین روابط عمومی باید انصاف و عدالت را رعایت کنند و خبری خاص را به رسانه ای خاص و هم جهت خود ندهند.

**شهدا ولی نعمتان جامعه هستند

همتی از تدوین کتابچه‌ای شامل عملکرد روابط عمومی های استان در دهه فجر خبر داد و گفت: روابط عمومی ها باید اقدامات اداره کل را به اطلاع مردم برسانند.

مشاور عالی استانداری کرمانشاه در امور ایثارگران افزود: روابط  عمومی ها همچون  سنگ زیرین آسیاب هستند که هم از داخل سازمان و ادارات به آنها فشار وارد می شود و هم از جانب مردم.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید در سه سال و چند ماه اقدامات بسیار مناسبی انجام داده و روابط عمومی ها موظف اند این اقدامات را به اطلاع مردم برسانند.

همتی با اشاره به تقدیم ۲۳۰ هزار شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: یکی از این شهدا بهشتی، مطهری، کاظمی، باکری، همتی و... است و ما باید بدانیم امنیت خود را مدیون چه کسانی هستیم.

وی شهدا را ولی نعمتان جامعه دانست و گفت: اصولگرایان و اصلاح طلبان دو بال پرواز در نظام اند و مدافع انقلاب و نظام و رهبری و شهدا هستند.

**امروز هجمه های زیادی علیه نظام می‌شود

مشاور عالی استانداری کرمانشاه در امور ایثارگران در ادامه با اشاره به تذکراتی به روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها در دادن هدیه به خبرنگاران انصاف را رعایت کنند.

همتی آگاهی بخشی را رسالت روابط عمومی ادارات عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها باید بموقع و مناسب اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: امروز هجمه های زیادی به نظام می‌شود و امروز اقدامات دولت تدبیر و امید که اقدامات نظام است باید به اطلاع مردم برسد و این وظیفه روابط عمومی ها است.

همتی هنر روابط عمومی ادارات را در مردم داری دانست و بیان کرد: ارتباط و تعامل با مردم باید مورد توجه روابط عمومی ها باشد همچنین روابط عمومی ها در دولت تدبیر و امید هدیه خاص به برخی از رسانه های هم جهت خود با اهداف خاص ندهند.

وی همچنین اظهار کرد: اقدامات دولت ها چه دولت های گذشته چه فعلی و چه آینده در اصل متعلق به نظام است.

همتی افزود: برخی از مدیران دستگاه ها اهمیت زیادی به روابط عمومی ها نمی دهند در صورتی که باید هر آنچه هست از طریق روابط عمومی ها معرفی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار